  • 11. Data: 2020-12-18 22:53:15
    Temat: Re: badanie techniczne
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-12-18 o 15:24, RadoslawF pisze:

    > Spisał licznik, pewnie wpisał do systemu ale zaświadczenia
    > nie dał. Rok temu dawał.

    Pod koniec listopada tego - 2020 - roku.

    Zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym / Roadworthiness
    certificate NR ..../../..././....

    Data i miejsce badania, marka, typ, model pojazdu, kategoria pojazdu...

    i tak dalej.

    Dał to bez pytania, bez proszenia, niezależnie od tego, że w DR
    było/jest miejsce na pieczątki i pieczątkę też wstawił.

  • 12. Data: 2020-12-18 22:53:19
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 18-12-2020 o 18:41, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No jak to skad ? Z komputera.
    > "Badanie przeprowadzono, DR nie podsteplowano - wydac decyzje o
    > zatrzymaniu DR" :-)
    >
    > Dobra - jest ten przepis o podwyzszonej oplacie, czy go nie ma ?

    Nie ma.
    Będzie później.

  • 13. Data: 2020-12-19 16:33:01
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-12-18 o 22:53, Poldek pisze:

> [...]
    >
    > Dał to bez pytania, bez proszenia, niezależnie od tego, że w DR
    > było/jest miejsce na pieczątki i pieczątkę też wstawił.

    Byłem dwunastego grudnia.
    W tym roku tylko pieczątka, rok temu dał kartkę A4 z zaświadczeniem
    i wpisanym licznikiem. Teraz tylko licznik wklepał do swojego kompa.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2020-12-19 16:46:55
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-12-19 o 16:33, RadoslawF pisze:

    > Byłem dwunastego grudnia.
    > W tym roku tylko pieczątka, rok temu dał kartkę A4 z zaświadczeniem
    > i wpisanym licznikiem. Teraz tylko licznik wklepał do swojego kompa.

    Nie chciałeś to nie dał.

  • 15. Data: 2020-12-19 18:20:28
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-12-19 o 16:46, t-1 pisze:

    > Nie chciałeś to nie dał.

    Ja nie chciałem - tzn. było mi obojętne, nie odzywałem się - i mi dał
    sam z siebie.

  • 16. Data: 2020-12-19 22:04:31
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-12-19 16:33, RadoslawF wrote:

    > Byłem dwunastego grudnia.
    > W tym roku tylko pieczątka, rok temu dał kartkę A4 z zaświadczeniem
    > i wpisanym licznikiem. Teraz tylko licznik wklepał do swojego kompa.

    Mi zawsze dają, nawet upominać się nie trzeba, ostatni raz byłem w
    połowie listopada.

  • 17. Data: 2020-12-20 00:19:13
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 19.12.2020 o 16:33, RadoslawF pisze:

    > Byłem dwunastego grudnia.
    > W tym roku tylko pieczątka, rok temu dał kartkę A4 z zaświadczeniem
    > i wpisanym licznikiem. Teraz tylko licznik wklepał do swojego kompa.
    >

    > Pozdrawiam

    Też ok tydzień temu, opłata, zaświadczenie z adnotacją o braku miejsca
    na pieczątki (jak od 3 lat) i informacja, że dowodu już wymieniać nie trzeba

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 18. Data: 2020-12-20 00:31:31
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Nie chciałeś to nie dał.

    Rok temu też nie chciałem i dał.
    Do dzisiaj jeździ w kieszeni oparcia fotela kierowcy. :-)

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2020-12-20 09:19:27
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-12-20 o 00:31, RadoslawF pisze:

    > Rok temu też nie chciałem i dał.
    > Do dzisiaj jeździ w kieszeni oparcia fotela kierowcy. :-)

    Zależy też od diagnosty, bo na tej samej stacji jeden
    diagnosta daje bez pytania a u inny dał dopiero jak się upomniałeś.