eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklebez sprzęgła › Re: bez sprzęgła
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: bez sprzęgła
    Date: Mon, 24 Jan 2011 12:37:06 +0000 (UTC)
    Organization: ATMAN
    Lines: 41
    Message-ID: <ihjrpi$tuo$3@node1.news.atman.pl>
    References: <ihai9p$203$1@news.onet.pl>
    <f...@f...googlegroups.com>
    <ihc598$4a5$1@news.onet.pl> <4d39c30f$1@news.home.net.pl>
    <ihche7$olc$1@news.onet.pl> <ihcnaq$dps$1@news.onet.pl>
    <ihcnh7$dps$2@news.onet.pl> <ihetim$f0k$2@news.onet.pl>
    <0...@k...googlegroups.com>
    <ihjpcr$gho$2@news.onet.pl> <ihjpuj$qrf$1@node1.news.atman.pl>
    <ihjr58$q7u$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 85-222-103-164.home.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1295872626 30680 85.222.103.164 (24 Jan 2011 12:37:06
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 24 Jan 2011 12:37:06 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:634853
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-01-24, The_EaGle <e...@j...com> wrote:
    >>
    >> Jak wiesz, jak jeszcze niedawno mowiles o rzekomo zuzytych zebach przez
    >> zmiany bez sprzegla...
    >
    > Te zęby nie są rzekome
    >
    A merytorycznie cos?
    >
    > Przecież ja o luzie napisałem:
    > cyt: "Przy zmianie biegów bez sprzęgła nie ma więcej jak luz po między
    > zębami w skrzyni "miejsca" na dostosowanie prędkości obu wirujących
    > dotąd swobodnie kół zębatych."
    >
    > Oczywiście że dochodzi jeszcze luz na wszystkich pozostałych
    > przekładaniach od wału korbowego aż po koło napędowe. I to jest jedyny
    > luz sumarycznie jaki masz aby obroty spadły.
    >
    Nie rozumiesz o czym sie do Ciebie pisze, nie luz we wszystkich posrednich
    ukladac, a luz w sensie, takiego momentu w ktorym nic nie jest zazebione.
    To ten moment w ktorym silnik moze swobodnie zmniejszyc obroty.
    >
    > Wszystko się zgadza. Ja tylko pisze o tym że taka zmiana to ZAWSZE
    > choćby najlepiej wykonana będzie to większe obciążenie na układu
    > przeniesienia napędu niż gdy wykorzystuje się sprzęgło. A SKORO TAK to
    > nie można pisać o ZEROWYM wpływie takich zmian na ten układ.
    > To wszystko o co mi chodziło w tym wątku...
    >
    Zeby o prostym zarysie sa w stanie zniesc duzo duzo wiecej, a kly jeszcze
    wiecej. Wiec ten wplyw jest praktycznie zerowy, pomijalny.
    >
    > Nie się psuje ale wpływa negatywnie na żywotność co w długim okresie
    > może przyczynić się do awarii. Natomiast w sieci są dostępne zdjęcia z
    > tych awarii.
    >
    No i co ulega tej awarii? Mowisz caly czas o zdjeciach, wiec wrzuc pare
    linkow i dyskutujmy dalej.

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: