  • Data: 2019-07-14 18:41:26
    Temat: Re: "biedny" laptop z Mintem zamiast w10
    Od: Szyk Cech <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.07.2019 o 16:20, Yerine Ictimai pisze:
    > Potem np. oswiadczaja jak to zaczynaja
    > prace zarobkowa, przepraszaja ze musza sie teraz juz na niej
    > skoncentrowac wylacznie

    To jest skrórwysyństwo, bo przynajmniej mogliby poświęcić jedno
    popołudnie w miesiącu by zmerdżować poprawki zgłoszone przez entuzjastów
    i użytkowników.

    Ja np. zgłosiłem w kwietniu poprawki do projektów:

    https://github.com/iamantony/qtcsv/pull/58
    https://github.com/bluetiger9/SmtpClient-for-Qt/pull
    /82

    Nic wielkiego - po prostu dodałem i ulepszyłem skrypty CMake do
    budowania tych bibliotek - zero reakcji: po prostu żenada...
    A moje poprawki są przyszłościowe, bo Qt6 nie będzie budowana przez
    QMake tylko właśnie przez CMake - więc akceptacja moich poprawek
    sprawiła by, że integracja z Qt6 była by prosta.