  • Data: 2016-05-01 23:19:56
    Temat: Re: booster parametry
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Pyra"

    > ---
    > A ja uważam, że jedynym celem twojej wypowiedzi jest chęć obrażenia mnie,
    > czyli zwykły brak kultury.

    W żadnym wypadku nie jest to chęć obrażenia Ciebie, ale słowo "kultura"
    jest tu całkiem na miejscu.
    ---
    Mówię Ci, że zachowujesz się niewłaściwie. Grupy dyskusyjne nie służą do
    obrażania innych. Zachowaj uwagi na temat innych dla siebie.

    Wokół Usenetu wypracowana zostałą pewna kultura wypowiedzi, przypisująca
    znaczenie symbolowi ">" i opisująca jak należy go używać.
    ---
    Nie, nie snobujemy się tutaj na inne kodowania, inne standardy, wreszcie
    takie czy inne cytowania. Korzystamy z oprogramowania by wymieniać poglądy.

    A Ty się temu usilnie nie chcesz podporządkować,
    ---
    Skąd teza, że nie chcę ? Napisałem "nauczcie mnie cytować". Nie chce się ? A
    obrażać chce ?

    a sposób w jaki piszesz na
    grupę zmienia też sens wypowiedzi innych - powodując pojawienie się przy
    tekście podpisów osób które tego tekstu nie napisały.
    ---
    Taki program.

    Czyli ogólnie rzecz biorąc postępujesz wbrew obowiązującym tu zwyczajom,
    czyli właśnie kulturze.
    ---
    Nie opowiadaj pierdół jakoby cytowanie było kwestią kultury i zwyczajów. Ty
    się najnormalniej w świecie snobujesz na inne kodowania, inne standardy,
    wreszcie na jakieś cytowania. Naprawdę nic nie wiesz na temat Usenetu tylko
    sobie piszesz bo tak uważasz. Od 20 lat spotykam tu takich osobników.

    Takie potrzeby wzięły się z tego że Usenet jest środkiem technicznie bardzo
    prymitywnym, pozwalającym każdemu wrzucić tu dowolny ciąg znaków.
    ---
    Kolejna bzdurna teoria na temat Usenetu. Skąd Ty to bierzesz ?

    Dlatego we wczesnych fazach rozwoju tego medium użytkownicy wypracowali
    pewne zasady porozumiewania się, pozwalające orientować się w dyskusji.
    ---
    I kolejna. Co Ty możesz wiedzieć o rozwoju tego medium ? "Brałeś udział" w
    rozwoju tego medium pisząc jakieś artykuły o d... Maryni i tyle to jest
    warte.

    I jeśli ich nie stosujesz, to Twoje wypowiedzi wprowadzają chaos burząc
    strukturę wątku dyskusji.
    ---
    Ale ja tu nie mam nic do stosowania. To jest cecha programu. Napisz do
    Microsofta.