  • Data: 2009-09-23 12:40:45
    Temat: Re: branie od tyłu ;)
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 23 Sep 2009 07:32:18 -0500, A.L. <a...@a...com> wrote:

    >Rok temu
    >
    >A.L.

    To znaczy, ostatni raz rok temu. W tym czasie Prolog rowniez wykazal
    znaczny postep i wersja ktorej uzywam zostala przyspieszona ponad
    dwukrotnie.

    Owe analizy robie od czasu do czasu aby odpowiedziec na pytanie
    "dlaczego uzywamy Prologu". Nie sa owe analizy bynajmniej "obciazone",
    bo ja tez bym wolal miec wszystko napisane w jednym jezyku. Mieszanie
    Javy i Prologu to przyslowiowy "bol w du..."

    A.L.