  • Data: 2014-05-04 09:12:34
    Temat: Re: było?
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-23 16:48, J.F pisze:

    > Nie, ja bym go w tej sytuacji wczesniej wpuscil.
    > No chyba ze bym wczesniej wiedzial ze to taki cham ... no to lup, o
    > ile odruch bez/warunkowy by pozwolil :-)
    >
    > J.

    Dla mnie to wygląda że wojownik na chama się wpieprzył pod koła temu
    filmującemu. Oczywiście sam popełnił wykroczenie wjeżdżając na
    skrzyżowanie z którego nie mógł zjechać, ale to nic nie zmienia - w tym
    przypadku cham był tylko jeden.
    I mała uwaga - dlaczego wszyscy piszą o BMW, dla mnie auto którym ten
    cham się poruszał wygląda na Toyotę Avensis.