    From: "P.K.D" <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: [c++]Prosta klasa, czemu nie wywołuje destruktorów?
    Date: Tue, 28 Jul 2009 22:11:26 +0200

    W dniu 2009-07-28 19:52, grg12 pisze:

    > Dokładnie dlatego - masz listę wskaźników na obiekty a nie obiektów -
    > wywoływany jest więc "destruktor" wskaźnika :)
    > Możesz np. w metodzie clearList przelecieć po wszystkich elementach
    > zmiennej "servers" i wywołać ich destruktory np. tak:
    >
    > for(std::list<server *>::iterator ii=servers.begin();ii!=servers.end();
    > ii++)
    > {
    > delete (*ii);
    > }
    >
    > servers.clear();
    >
    > Tyle że ciało tej funkcji prawdopodobnie trzeba będzie zdefiniować poza
> [...]

    Ok, przemyślałem i faktycznie delete this to idiotyzm. Dzięki, że o tym
    wspomniałeś:) W końcu nie miałem wyjścia i zrobiłem swoją funkcję
    clear(), ale myślałem, że może jest jakiś inny sposób przewidziany do
    pracy z takimi listami. No ale niezadowolony jestem, bo chciałbym żeby
    ta lista się sama czyściła. Będę musiał chyba napisać osobną klasę jak
    to Tomasz opisał. Dzięki za odpowiedzi:)

    --
    Life is great, but still... we're all trapped. Each of us is stuck being
    who we are. Sometimes we fight to change ourselves, but ultimately this