  • 1. Data: 2004-04-03 11:50:12
    Temat: Re: cancele cudzych postów
    Od: Pawel Dunczewski <p...@h...org.-AntySpam-.pl>

    W wiadomości <4...@n...home.net.pl>
    Lukasz Kozicki pisze:

    > OIMW "dzikie" cancelboty są w pl* zakazane. A "legalny" cancelbot nie
    > byłby sprawdzany na cudzych postingach ani w grupach publicznych.
    >
    > X-post i FUT na polip.

    och gee... sławny się robię. :>

    0. cancelbot nie był dziki, tylko troche wsciekly.
    1. docelowo ma być używany w alt.pl.*
    2. właśnie, wydawało mi się, że od tego jest pl.test
    3. już nie będę
    4. przeprosiłem, ale Strony widzę nadal pałają żądzą zemsty
    5. wycancelowałem całą rozmowę [tj moje posty], ale to też w ramach ćwiczeń.
    jeśli to komuś ulży, mogę np odtworzyć i opublikować np na www.
    6. aby zeszło to Stronom z wątroby, proponuję np spiętnować mnie na
    pl.pręgierz, nie będę cancelował. :P

    --
    - Paweł Duńczewski * http://pd.un.cz * (+48 22) 5547715 * (+48) 693342694 -

  • 2. Data: 2004-04-03 12:07:13
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Pawel Dunczewski <p...@h...org.-antyspam-.pl> wrote:

    > 0. cancelbot nie był dziki, tylko troche wsciekly.

    Był. Nikt nie zezwolił Ci na kasowanie wypowiedzi. Ani żaden administrator,
    ani właściciel hierarchii, ani autor artykułów.

    > 1. docelowo ma być używany w alt.pl.*

    To sobie go tam testuj.
    Tak z ciekawości - na jakich grupach, z jakim Path? Cobym mógł odpowiednio
    szybko wyfiltrować.

    > 2. właśnie, wydawało mi się, że od tego jest pl.test

    Źle Ci się wydawało.

    > 3. już nie będę

    Too late.

    > 4. przeprosiłem, ale Strony widzę nadal pałają żądzą zemsty

    I w ramach zadośćuczynienia wykasowałeś co poniżej?

    > 5. wycancelowałem całą rozmowę [tj moje posty], ale to też w ramach ćwiczeń.
    > jeśli to komuś ulży, mogę np odtworzyć i opublikować np na www.

    [...]

    > 6. aby zeszło to Stronom z wątroby, proponuję np spiętnować mnie na
    > pl.pręgierz, nie będę cancelował. :P

    Po co? Od tego jest abuse. A konkretniej chyba admin ducha (skoro nie jesteś
    świadom tego co robisz - nie zasłużyłeś na dostęp do Usenetu).

    FUT warning

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2004-04-03 12:27:03
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>

> [...]

    OIMW "dzikie" cancelboty są w pl* zakazane. A "legalny" cancelbot nie
    byłby sprawdzany na cudzych postingach ani w grupach publicznych.

    Pozdrawiam,
    --
    Łukasz Kozicki