  • 51. Data: 2019-11-24 21:41:04
    Temat: Re: celebryci na drodze. Ziobro i uniewinnienie.
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-24 21:30, z wrote:

    > Gdybym nie widział takich "przeszkód" to codziennie miałbym przynajmniej
    > stłuczkę.

    Wystarczy raz nie zauważyć. Ciemne tło, ciemny ubiór ... jak w opise
    tego zdarzenia.

  • 52. Data: 2019-11-24 22:09:24
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-11-24 o 21:41, kk pisze:

    > Wystarczy raz nie zauważyć. Ciemne tło, ciemny ubiór ... jak w opise
    > tego zdarzenia.

    Można złagodzić wyrok ale za nie zachowanie ostrożności UKARAĆ.
    Trudno takie życie. No chyba że się jest celebrytą który ma koleżków w
    sądach. A że zapomniał dokumentów zapomniał zrobić przegląd zapomniał co
    to jest zebra, co to są znaki... Każdemu się zdarza ;-)

    Ktoś tu czy gdzie indziej opisywał jak trzeba było ukarać koleżkę
    sędziego z trzema promilami w aucie to wykombinowali wadę prawdą użytego
    alkomatu. Cała Polska takich używa a tylko ten jeden został uznany za
    felerny.
    Kierując się zasada mi mejstrimowej opozycji i traktowaniem refermy
    sadownictwa to wszystkie pomiary tymi alkomatami powinny być anulowane i
    tysiące ludzi uniewinnionych.
    TAK czy NIE?

    Tutaj nie dało się udowodnić że Najsztub chciał "zabić staruszkę" więc
    uniewinniony bo potrącenie to takie nieprzystające do statusu wzoru cnót
    wszelakich.

    W słuchaliście go kiedyś w poniedziałki w tok fm?

    Jakby to jakiś prawicowiec jechał w ten sposób to już by siedział.

    I oczywiście przypomniała mi się sprawa Spiewaka.

    No kur... scyzoryk się w kieszeni otwiera.

    "Za śwagrem perszinga budujemy teraz to się mogę tylko o jedno biurko
    pomylić"

    Specjalnie napisałem w cudzysłowie bo to przecież by była mowa
    nienawiści i namawianie do zabójstwa

    TFFFUUUUUUU

  • 53. Data: 2019-11-24 22:35:46
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-24 22:09, z wrote:

    > Można złagodzić wyrok ale za nie zachowanie ostrożności UKARAĆ.

    20km/h to za dużo?

    > Trudno takie życie.

    Takie pieprzenie

  • 54. Data: 2019-11-24 22:41:03
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-11-24 o 22:35, kk pisze:
    > 20km/h to za dużo?

    Prędkość ZABIJA. Nawet 20/h. Jest winny bo jechał ;-)

    Dochodzimy do absurdów NIE?

    Co ciekawe. Ciągle nie wiadomo którą częścią samochodu uderzył i nie
    takie ekspertyzy w sądach już widziano.

  • 55. Data: 2019-11-24 23:23:03
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-24 22:41, z wrote:

    > Prędkość ZABIJA. Nawet 20/h. Jest winny bo jechał ;-)
    >
    > Dochodzimy do absurdów NIE?
    >
    > Co ciekawe. Ciągle nie wiadomo którą częścią samochodu uderzył i nie
    > takie ekspertyzy w sądach już widziano.

    Nie wiem o czym tu dyskutować.

  • 56. Data: 2019-11-25 06:25:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.11.2019 o 22:41, z pisze:

    > Prędkość ZABIJA. Nawet 20/h. Jest winny bo jechał ;-)

    A skąd wiadomo, że jechał 20?

    --
    Shrek

  • 57. Data: 2019-11-25 07:45:42
    Od: p...@g...com

    --A skąd wiadomo, że jechał 20?

    no tak powiedzial a sad dal mu wiare bo celebryci nie klamia :-)

    z drugiej strony jak nie widzi pieszego przy 20 km/h to chyba trzeba na jakies
    badania skierowac ? gogle ma takie jak denka od sloikow wiec ciekaw jestem czy ma pj
    terminowe czy normalne ... sad dal dupy a Morawiecki to wykorzystal i pojedzie po
    calosci ... a mozna bylo poswiecic Najsztuba (10 lat lochu) i wszystko by po staremu
    zostalo ... to sie nazywa mniejsze zlo :-)

  • 58. Data: 2019-11-25 08:58:31
    Temat: Re: celebryci na drodze
    Od: Marek <t...@f...pl>

    W dniu 22.11.2019 o 19:07, kk pisze:
> [...]
    ZACHOWAĆ SZCZEGÓLNĄ OSTROŻNOŚĆ  i

    > Nawet jakby jechał 2km/h to by wlazła.

    I tylko resortowy celebryta może ją wtedy rozjechać, bo myślący kierowca na pewno
    nie.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 59. Data: 2019-11-25 11:30:59
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-11-21 o 19:15, kk pisze:
> [...]
    jest w sądzie, że trzeba wiedzieć jak się bronić a nie tylko mieć rację.

    > Sąd nie jest potrzebny w tym sensie, że liczy się prawo i dowody.

    > Taki był zarzut od którego został nieuniewinniony.

    No to albo ja coś źle przeczytałem, albo nieporozumienie jakieś.
    Tam było, że utrzymany został poprzedni wyrok właśnie za to.

  • 60. Data: 2019-11-25 11:39:41
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-11-21 o 19:17, kk pisze:
> [...]
    a.pl...

    > No i właśnie w pierwszym został uniewinniony.

    Aha. To ja źle zrozumiałem. W takim razie piszrzo-kurwa też niewinna manipulowania
    słowami.
    Wycofuje moje zarzuty. Koniec posiedzenia.