  • 61. Data: 2019-11-25 17:11:11
    Temat: Re: celebryci na drodze. Ziobro i uniewinnienie.
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-25 06:25, Shrek wrote:

    > A skąd wiadomo, że jechał 20?

    Skąd wiemy, że jachał, może stał.

  • 62. Data: 2019-11-25 17:47:41
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    p...@g...com w
    ups.com>:

    > no tak powiedzial a sad dal mu wiare bo celebryci nie klamia :-)

    Ale się trole liżą po dupskach, a info o ustaleniach prokuratury nawet do
    nich nie dotarł, albo i dotarło, ale mają w poważaniu...

    "Biegli powołani przez prokuraturę ustalili, że Najsztub zachował
    odpowiednią ostrożność i jechał z prędkością ok. 20 km na godz., czyli
    wystarczająco wolno."

    --
    'Tom N'

  • 63. Data: 2019-11-25 17:47:49
    Temat: Re: celebryci na drodze
    Od: z <...@...pl>

    I że niby nie da się ustalić co się stało bo Najsztub mówi że jechał
    dwadzieścia i nie widział a staruszka zapierdalała.

    A co powiedziała staruszka? Nic? Jej słowa są nic nie warte?

    Też nie słyszałem żeby potrącenie na przejściu nie skończyło się
    przynajmniej karą za nie zachowanie ostrożności.

    Wpisujcie miasta ;-)

  • 64. Data: 2019-11-25 18:00:21
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-11-25 o 17:47, 'TomN' pisze:
    > "Biegli powołani przez prokuraturę ustalili, że Najsztub zachował
    > odpowiednią ostrożność i jechał z prędkością ok. 20 km na godz., czyli
    > wystarczająco wolno."

    Tym gorzej dla Najsztuba. ;-)
    Gdyby jechał 50 a przez przejście przebiegał jakiś młodzian...

    Ale on jechał 20 a "wtargnęła" mu pod samochód staruszka.

    W mordę jak to brzmi ;-)

    Jego ojcem był Stępień? ;-)

  • 65. Data: 2019-11-25 18:08:41
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 25-11-2019 o 18:00, z pisze:

    > Tym gorzej dla Najsztuba. ;-)
    > Gdyby jechał 50 a przez przejście przebiegał jakiś młodzian...
    >
    > Ale on jechał 20 a "wtargnęła" mu pod samochód staruszka.
    >
    > W mordę jak to brzmi ;-)

    Zupełnie realnie.
    Jechałem kilka dni temu, w deszczu, ok godziny 17, ale w dużym mieście i
    skręcając w pewnym momencie w lewo, przypomniałem sobie tą głupią dyskusję.
    Mimo że prędkość miałem też pewnie koło 20 km/h, albo i mniej, to nie
    widziałem kompletnie niczego, co się działo przed i za przejściem, słabo
    albo wcale oświetlonym, tylko deszcz i odbicia świateł w kałużach i w
    kroplach na szybach.

    Jakby ktoś tam był, też bym go nie widział, o ile nie założyłby odblasków.
    Pozostało liczyć, że jednak nikt nie zdecyduje się wejść pod jadący
    samochód.

    Co Twoim zdaniem powinienem zrobić, stanąć na środku skrzyżowania ze
    światłami, wyjść z auta i obejrzeć okolicę?

    Czy w takie dni, w ogóle nie powinno się jeździć samochodem, tylko
    dlatego, żeby piesi nie musieli uważać, gdzie włażą na przejściach?

  • 66. Data: 2019-11-25 18:12:11
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-11-25 o 18:08, Cavallino pisze:
> [...]
    > widziałem kompletnie niczego, co się działo przed i za przejściem, słabo
    > albo wcale oświetlonym, tylko deszcz i odbicia świateł w kałużach i w
    Dobra w obecnym stanie prawnym (jeszcze) masz widzieć to co jest na
    przejściu/jedni. Widziałeś?
    Jeśli NIE to nie powinieneś wtedy jechać a jak zdarza Ci się to częściej
    to nie jeździć WCALE ;-)

  • 67. Data: 2019-11-25 18:14:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.11.2019 o 07:45, p...@g...com pisze:
    > --A skąd wiadomo, że jechał 20?
    >
    > no tak powiedzial a sad dal mu wiare bo celebryci nie klamia :-)

    No chyba że tak.

    --
    Shrek

  • 68. Data: 2019-11-25 18:42:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 25 Nov 2019 08:58:31 +0100, w
    <5ddb89a3$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>, Marek <t...@f...pl>
    napisał(-a):

> [...]
    ZACHOWAĆ SZCZEGÓLNĄ OSTROŻNOŚĆ  i

    > I tylko resortowy celebryta może ją wtedy rozjechać, bo myślący kierowca na pewno
    nie.

    ... tylko jeżeli jest z Pis.

  • 69. Data: 2019-11-25 19:50:55
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

    Użytkownik "'TomN'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    d.191125.invalid...

    > "Biegli powołani przez prokuraturę ustalili, że Najsztub zachował
    > odpowiednią ostrożność i jechał z prędkością ok. 20 km na godz., czyli
> [...]

    Jeżeli naraził pieszego na niebezpieczeństwo, lub nie udzielił
    pierwszeństwa, to znaczy że nie zachował szczególnej ostrożności
    i jechał za szybko. Miał obowiązek "zmniejszyć prędkość tak, aby
    nie narazić pieszego" - tak jest napisane w Rozporządzeniu.
    Nawet dziecko zrozumie taki zapis, a Sąd nie zrozumiał.
    Może zapadł wyrok uniewinniający, bo Ziobro interweniował ?

  • 70. Data: 2019-11-25 20:25:00
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 25-11-2019 o 18:12, z pisze:
    > Dobra w obecnym stanie prawnym (jeszcze) masz widzieć to co jest na
    > przejściu/jedni. Widziałeś?

    Miejsce w które celowałem widziałem, bo oświetlały je moje światła.

    Ale jakby ktoś zaczął sobie po przejściu iść od przeciwnej strony, to
    albo on wlazłby mi w bok, albo ja bym w niego wjechał, bo ulica szeroka,
    więc połowa przejścia niewidoczna totalnie.

    > Jeśli NIE to nie powinieneś wtedy jechać

    Ale to był lekki deszczyk, więc co, Twoim zdaniem cały Poznań powinien
    się zatrzymać, kierowcy przed każdym skrętem powinni wychodzić z
    samochodu i filować na potencjalnych przechodzących pieszych?

    Właśnie próbuję Ci uświadomić, że tego typu durne literalne przepisy
    mają się nijak do praktyki.
    Nie zawsze jest piękny dzień, świeci słońce i winna jest tylko nieuwaga
    czy prędkość.

    P.S.
    Wzrok mam dobry, okularów nie używam, jeszcze nie ma potrzeby, więc to
    nie to.