    From: TGor <t...@o...pyl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: ceny telefonów w Play co się stało ?
    Date: Sun, 13 Feb 2011 08:36:27 +0100

    On 2011-02-13 00:51, J.F. wrote:

    > Albo spadly im stawki MTR, bo UKE mialo przeciez jakis harmonogram.

    Play ustamy niej. Gruszki, przecznika rasowego sieci zapowiadał, że sieć
    odejdzie od dawania "tanio" a zacznie dawać "więcej".

    No, to zaczęli od więcej, za telefon. ;-)

    Jak sięgnę pamięcią, to było tak i z Ideą - też się przez grupę
    przewaliła awantura. I pewnie nie tylko z Ideą - pomysł, żeby oferować
    więcej usług (czyli tego, czego sieć ma zwykle pod dostatkiem) podnosząc
    de facto ceny to ja już słyszałem parę razy.

    Są tu sędziwi grupowicze, to pewnie powiedzą kiedy. Może ten, co
    "zakładał grupę" coś powie - się zna na wszystkim. ;-)

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."