-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.icpnet.pl!.POSTED!not-for-mai
l
From: Refleksyjny <n...@p...org.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
Date: Tue, 10 Sep 2013 23:39:00 +0200
Organization: ICP News Server
Lines: 19
Message-ID: <l0o3he$ub$1@news.icpnet.pl>
References: <l0nttp$pdd$1@news.icpnet.pl> <i...@4...net>
NNTP-Posting-Host: c16-59.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icpnet.pl 1378849134 971 62.21.16.59 (10 Sep 2013 21:38:54 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 10 Sep 2013 21:38:54 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130801
Thunderbird/17.0.8
In-Reply-To: <i...@4...net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2503946
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-09-10 22:36, J.F. pisze:
> Jeszcze pomyslalbym o transmisji elektrycznej - produkcja pradu
> podlega innej akcyzie, z mozliwoscia zwolnienia jesli z paliw
> odnawialnych :-)
:)
Tak, już myślałem o hybrydowym napędzie parowo elektrycznym, ale
porządne akumulatory dostatecznie lekkie - litowe - są bardzo drogie, no
i waga całego napędu z tymi akumulatorami wzrasta ok 300%. Mocny silnik
elektryczny i transmisja też nie będą najtańsze.
A sam silnik parowy plus kocioł ważą ok 60 kg, zapas paliwa płynnego i
wody drugie tyle. Można brać mniej wody, bo na każdej stacji benzynowej
jest toaleta więc można zatankować kanister wody za napiwek dla obsługi
--
refleksyjny konstruktor
Następne wpisy z tego wątku
- 10.09.13 23:45 masti
- 10.09.13 23:53 Refleksyjny
- 11.09.13 01:00 Refleksyjny
- 11.09.13 07:47 Robson
- 11.09.13 07:47 Tomek
- 11.09.13 07:58 Marcin N
- 11.09.13 07:58 ZIWK
- 11.09.13 08:07 ZIWK
- 11.09.13 08:15 ZIWK
- 11.09.13 08:48 masti
- 11.09.13 09:04 Andrzej Lawa
- 11.09.13 09:55 WW
- 11.09.13 10:30 Refleksyjny
- 11.09.13 10:38 RoMan Mandziejewicz
- 11.09.13 10:41 masti
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław