  • Data: 2014-07-26 23:49:52
    Temat: Re: chopper king łoś 50
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zbigi <z...@w...pl> wrote:

    >Jajakoko (ktoś kojarzy, z jakiej to książki?) osoba cokolwiek
    >niezaangażowana, za to mająca do czynienia z osobami z obu stron
    >barykady, potwierdzę, iże Arni jest bliższy słusznej ocenie obecnego
    >stanu rzeczy. Niestety... :\

    Abo tam...;) Temat jest na dluzsze rozwazania, z pewnoscia macie racje
    ale przyczyny leza o wiele glebiej. Skracajac, nie mam jeszcze bardzo
    posunietej sklerozy, mam kontakt bardziej z przedstawicielami "ciala
    gogow" ale tez jak mi sie zdaje, wciaz widze druga strone a nawet
    trzecia. Oni, nauczyciele moze i chca dobrze, ale zle im wychodzi.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10