  • 1. Data: 2014-04-15 22:26:35
    Temat: Re: choroba wibracyjna a motocykle?
    Od: chorobawibracyjna <a_manteuffel@_NOSPAM_wp.pl>

    Wszyscy którzy sa narażeni na drgania są narazeni na chorobę wibracyjną...
    My Motocykliści także niestety. W Polsce mało się o tym mówi, ale niestety
    to dość niebezpieczna choroba. Można kupić rękawice antywibracyjne,, ale
    jest problem z ich znalezieniem no i nie są to typowe rękawice motocyklowe
    (chociaż ja wypróbowałem takie dla rowerzystów i się sprawdzają). Polecam
    także przede wszystkim poczytanie o tej chorobie i sprawdzenie czy np nie
    mamy uczucia mrowienia w palcach, problemów z krążeniem, "białości palców"
    , sinych palców, lekkich i większych bólów itd.
    Wtedy warto zastosować rękawice ze srebrem - działają rewelacyjnie i
    naprawdę leczą... ja kupiłem w sklepie internetowym - bodajże Vibromed za
    nieduże pieniądze i zapobiegam, leczę się i mam świadomość że robię
    wszystko aby zapobiec tej chorobie

  • 2. Data: 2014-04-15 22:45:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 15 Apr 2014 20:26:35 +0000 osobnik zwany
    chorobawibracyjna napisał:

    > Wszyscy którzy sa narażeni na drgania są narazeni na chorobę
    > wibracyjną... My Motocykliści także niestety.

    widać. Mózg Ci wywibrowało przez uszy spamerze

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 3. Data: 2014-04-15 23:55:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-04-15 22:26, Użytkownik chorobawibracyjna napisał:
> [...]
    > naprawdę leczą... ja kupiłem w sklepie internetowym - bodajże Vibromed
    > za nieduże pieniądze i zapobiegam, leczę się i mam świadomość że robię

    Jedyny przypadek motocyklisty z podobnym schorzeniem to gość
    pracujący w zakładach lotniczych przy nitowaniu.
    Znajdź motocyklistę szalejącego po 8 godzin 6 dni w tygodniu
    przez ponad trzydzieści lat to może będzie podobnie narażony.
    I nie da się tego leczyć, można zatrzymać rozwój przez nie
    narażanie dłoni na wibrację. A rękawice ze srebrem będą tak
    samo skuteczne jak srebrny medalik chroniący przed zajściem
    w ciąże.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2014-04-16 17:14:26
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > A rękawice ze srebrem będą tak
    > samo skuteczne jak srebrny medalik chroniący przed zajściem
    > w ciąże.

    To czosnek. Ząbek czosnku w pępek.

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2014-04-17 14:59:52
    Od: zarafiq <d...@g...com>

    On Tuesday, 15 April 2014 22:55:28 UTC+1, RadoslawF wrote:
    [...]
    > A rękawice ze srebrem będą tak
    > samo skuteczne jak srebrny medalik chroniący przed zajściem
    > w ciąże.

    Zależy ile tego srebra w rękawicy, myślę że powyżej 20 kilo
    to ma szansę działać.

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 6. Data: 2014-04-17 17:23:44
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:

    >Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    >To czosnek. Ząbek czosnku w pępek.

    Na pewno w pepek?

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 7. Data: 2014-04-17 21:07:15
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-04-17 14:59, Użytkownik zarafiq napisał:
    > On Tuesday, 15 April 2014 22:55:28 UTC+1, RadoslawF wrote:
    > [...]
    >
    > Zależy ile tego srebra w rękawicy, myślę że powyżej 20 kilo
    > to ma szansę działać.

    Zależy od motocyklisty i motoru.
    Ja chyba jeszcze 40 kilo doniosę do garażu. :-)

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2014-04-17 21:36:31
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Jacot" napisał

    > Na pewno w pepek?

    Może też pomóc staropolski sposób na różne schorzenia:
    "Zaostrzoną rzepę posmarować miodem i w rzyć wrazić"

    --
    Hinek

  • 9. Data: 2014-04-17 23:23:56
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Thu, 17 Apr 2014 05:59:52 -0700 (PDT) zarafiq
    <d...@g...com> napisał:

    >Zależy ile tego srebra w rękawicy, myślę że powyżej 20 kilo
    >to ma szansę działać.

    No i zapewne bezwładność takich rękawic uchroni dłonie motocyklisty
    przed wibracjami (zadziała tak jak Steadicam) :-)

  • 10. Data: 2014-04-18 20:27:56
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=f2gPwjQHou8

    --