eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingchrząszcz › Re: chrząszcz
  • X-Received: by 10.49.53.70 with SMTP id z6mr85983qeo.29.1378836083744; Tue, 10 Sep
    2013 11:01:23 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.49.53.70 with SMTP id z6mr85983qeo.29.1378836083744; Tue, 10 Sep
    2013 11:01:23 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!news.glorb.com!y3no14873605p
    bx.0!news-out.google.com!z6ni37714pbu.0!nntp.google.com!y3no14873590pbx.0!postn
    ews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Tue, 10 Sep 2013 11:01:23 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <2...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=82.181.2.67;
    posting-account=zOpWhAoAAABF9bK4ExUIKsZM8vPTSKQp
    NNTP-Posting-Host: 82.181.2.67
    References: <f...@g...com>
    <2...@g...com>
    <2...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <f...@g...com>
    Subject: Re: chrząszcz
    From: xuesheng <p...@g...com>
    Injection-Date: Tue, 10 Sep 2013 18:01:24 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:204520
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu wtorek, 10 września 2013 13:17:39 UTC+3 użytkownik g...@g...com
    napisał:
    > Hej,
    >
    > gdybys chcial pozwiedzac swoje labirynty w 3d,
    >
    > to swego czasu zaimplementowałem w C++/SDL/OpenGLu
    >
    > engine "portalowy".

    To doskonały pomysł, chrząszcz 3D. Przyszedł mi oczywiście do głowy i pewnie spróbuję
    to zrobić.

    >
    > jeszcze gdzies w mainie wywolac glutInit -- i trzeba
    >
    > byc ostroznym, bo jak sie zepsuje odpalone w trybie
    >
    > pelnoekranowym, to moze zmienic rozdzielczosc i wtedy
    >
    > jest klopot)
    >

    Miałem ten kłopot ;)


    > z tego co zagladalem, to obsluge wyswietlania masz
    >
    > zrobiona dosc topornie -- zrzucasz animacje modeli
    >
    > z blendera i potem ladujesz obrazki klatka po klatce)
    >

    Właśnie tak robię.

    >
    >
    > Fakt, ze ja tutaj nie implementowalem zadnych animacji
    >
    > szkieletowych, i nawet nie ma mozliwosci ladowania modeli.
    >
    > Tym niemniej sporo roboty juz jest tam wykonane, i mysle,
    >
    > ze moglbys dosc niewielkim sumptem to wykorzystac.
    >
    > (W razie czego sluze pomoca)
    >
    >

    Bardzo dziękuję. Może rzeczywiście przesiądę się do projektowania tego w OpenGl.

    Chrząszcz 0.0.9 potrafi już zapisać i wczytać grę, są też specjalne zdolności zależne
    od klasy (np. teleportacja dla wizardów). I są misje, gra jest dzięki nim nieco
    trudniejsza.

    W OpenGl - trochę już próbowałem, myślałem o wykorzystaniu modeli MakeHuman, nawet
    zrobiłem trochę skryptów dla Blendera (w Pytonie)... Ale to daleka droga.

    Pozdrawiam,
    Paweł Biernacki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: