  • Data: 2011-11-22 00:26:41
    Temat: Re: [ciekawostka] Ceny paliw w Polszy
    Od: Nikanor <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 21-11-2011 o 21:49:24 Michał V-R <m...@o...pl> napisał(a):

    > A hja sie z mariderem zgadzam. TO jest walenie w huja, z roku na rok
    > jest co raz gorzej, zarobki co raz mniejsze

    A to przez rząd i polityków? Zmień pracę. Załóż firmę. No bądźcie, jeden z
    drugim, trochę bardziej w życiu samodzielni, jak ci Amerykanie wasi. A tu
    tylko "daj daj daj". Bo mi się dupy ruszyć nie chce.

    > a ceny co raz wyzsze

    To wszędzie na świecie tak jest. Inflacja się nazywa.

    > i tylko placici tym kurwom myto. Pytam za co?

    Za emerytury dla rolników i nie tylko, za dotacje dla wojowniczych
    górników, za darmową opiekę zdrowotną, za wojsko, policję i straż pożarną,
    za opiekę zdrowotną, za publiczne szkoły i uniwersytety, za nowe drogi i
    utrzymanie starych, za kolej, za utrzymanie parków narodowych i pierdylion
    innych rzeczy. A te kurwy są potrzebne, żeby tym wszystkim administrować.

    > Jeden tam glupszy od drugiego, nic nie potrafia zrobic, tylko pierdola
    > jak potluczeni.

    To co cię powstrzymuje? Masz bierne prawo wyborcze. Zasuwaj do władzy, co
    się tu wypłakujesz na grupie motocyklowej?

    --
    Nikanor