  • 1. Data: 2011-11-20 09:16:53
    Temat: [ciekawostka] Ceny paliw w Polszy
    Od: marider <2...@g...pl>

    Sami zobaczcie jak tu we wspaniale Polszy politycy tna wszystkich w pracie:

    http://www.youtube.com/watch?v=cOj-1KwHk6c

    Sami pomyslcie kto na tym najlepiej wychodzi (az dziwne ze ludzie
    potulnie uszy po sobie klada i glowa w piasek a proceder trwa w
    najlepsze dalej- kiedys wychodzili na ulice i robili porzadek).

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 2. Data: 2011-11-20 11:07:13
    Temat: Re: [ciekawostka] Ceny paliw w Polszy
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "marider" <2...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Sami zobaczcie jak tu we wspaniale Polszy politycy tna wszystkich w
    > pracie:

    Zawsze możesz się wyprowadzic do Federacji Rosyjskiej i paliwo bedziesz miał
    po 3,3PLN :)

  • 3. Data: 2011-11-20 12:08:16
    Od: TomWi <u...@o...pl>

    W dniu 2011-11-20 10:16, marider pisze:
    > Sami zobaczcie jak tu we wspaniale Polszy politycy tna wszystkich w pracie:
    >

    > http://www.youtube.com/watch?v=cOj-1KwHk6c

    Nie ma wersji tekstowej?

  • 4. Data: 2011-11-20 12:50:09
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-11-20 12:07, Arbiter pisze:
    > Użytkownik "marider"<2...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zawsze możesz się wyprowadzic do Federacji Rosyjskiej i paliwo bedziesz miał
    > po 3,3PLN :)

    Bialorus jest stad niecale 70km i "ruscy" dowoza ile chcesz benzyny czy
    oleju po 3.5 ;) Ale tak to jest z miedzynarodowymi ukladami - gaz dla
    Niemcow tez jest tanszy niz dla Polakow (podziekujmy za to rzadowi w
    kolejnych wyborach :) ).

    Chyba niewielu ludzi widzi jak sie Polakow robi w balona. I to
    "legalnie", ustawowo i zgodnie z polityka. Rownia pochyla :)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 5. Data: 2011-11-20 14:16:12
    Temat: Re: [ciekawostka] Ceny paliw w Polszy [OT]
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

> [...]
    > czy oleju po 3.5 ;) Ale tak to jest z miedzynarodowymi ukladami -
    > gaz dla Niemcow tez jest tanszy niz dla Polakow (podziekujmy za to

    Zofftopujmy raz jeszcze.

    No, ale to 70km od granicy. Bo ze 300-400km od niej to już tak tanio
    nie jest.
    To raz.
    Dwa, że rząd kolejny, jakikolwiek nie będzie, na pewno nie obniży
    akcyzy ani innych obciążeń podatkowych. Bo z czegoś się hydra
    urzędnicza musi wyżywić. A hydrze barwy partyjne obojętne.

    > Chyba niewielu ludzi widzi jak sie Polakow robi w balona. I to
    > "legalnie", ustawowo i zgodnie z polityka. Rownia pochyla :)

    Robienie wyborców w balona jest środkiem do celu i samym celem
    polityki.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 6. Data: 2011-11-20 15:39:54
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 20-11-2011 o 10:16:53 marider <2...@g...pl> napisał(a):

    > Sami zobaczcie jak tu we wspaniale Polszy politycy tna wszystkich w
    > pracie:

    Ależ w Polsze to nie politycy tylko rolnicy tną wszystkich w prącie.
    Dostają 15 mld zł dopłat do KRUS w 2011 r + dotacje z UE czy się stoi czy
    się leży. Wiesz ile by benzyna by mogła stanieć, jakby tych darmozjadów
    odłączyć od koryta?

    --
    Nikanor

  • 7. Data: 2011-11-20 17:20:40
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Nikanor pisze:
> [...]
    > Dostają 15 mld zł dopłat do KRUS w 2011 r + dotacje z UE czy się stoi
    > czy się leży. Wiesz ile by benzyna by mogła stanieć, jakby tych

    Kumpel kiedyś mi podpowiedział, żeby coś się zmieniło, niech każdy
    nierolnik będzie płacić bezpośrednio KRUS jednemu rolnikowi którego zna
    z widzenia, z okolicy. Wtedy może mniej chętnie wydawane byłyby wspólne
    pieniądze.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2011-11-21 08:20:29
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

> [...]

    > potulnie uszy po sobie klada i glowa w piasek a proceder trwa w
    > najlepsze dalej- kiedys wychodzili na ulice i robili porzadek).

    Jestes tu jeszcze czy juz wyszedles na ulice ?

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 9. Data: 2011-11-21 08:27:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-21, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Jestes tu jeszcze czy juz wyszedles na ulice ?

    Przeciez on sie nie poczuwa, wrocil z hameryki i jeczy jakie to bagno ta
    Polska a Polacy to idioci, ale nadal tu siedzi i sam Polak.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2011-11-21 10:22:28
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-11-21 09:27, AZ pisze:

    > Przeciez on sie nie poczuwa, wrocil z hameryki i jeczy jakie to bagno ta
    > Polska a Polacy to idioci, ale nadal tu siedzi i sam Polak.

    Znaczy mowisz ze patrzac w lusterko rozciaga to na innych ?

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.