  • Data: 2011-11-22 20:37:43
    Temat: Re: [ciekawostka] Ceny paliw w Polszy
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Siemka

    *** "Nikanor"
    Jakoś nie odczuwam tej totalnej penetracji.

    I wlasnie dlatego jestes szczesliwy, nawilzyli Cie tak ze nie czujesz

    ***Mam działalność gospodarczą, państwo pobiera ode mnie preferencyjnie
    niski liniowy podatek 19%. A 500 zł składki emerytalnej mnie nie boli.

    Czemu placisz tak malo do ZUS, oszukujesz panstwo???
    VAT tez nie placisz???

    ***O swoje zarobki i emeryturę to ja się martwię sam. Nie potrzebuję do tego
    państwa, ZUS-u ani OFE. Ale widmo komunizmu wśród ludzi, widzę, nadal
    pokutuje.

    A czyli zlewasz comiesieczna obowiazkowa danine???
    wyobraz sobie ze ja nie - podobnie jak miliony innych, placac przez 40-50
    lat skladke chcialbym na kilka ostanich lat zycia dostac choc czesc z
    powrotem, nawet bez odsetek

    ***To się nazywa umowa społeczna. Dajemy się dymać, żeby ze wspólnych
    środków cośtam finansować.

    Gowno prawda - nikt z nikim sie nie umawia - zmuszaja nas do placenia i
    buduja cos za wspolne a potem biora gruba kase za uzywanie od nas - tych
    ktorzy to sfinansowali.

    ***Z dzieckiem, to jeszcze mógłbym, ale z żoną?
    Traktuję to jako datek na rzecz dzisiejszych emerytów - przecież z czegoś
    muszą te emerytury dostać.

    Pierwsze zdanie nie wyklucza ale to drugie juz raczej nie zdarza sie
    klechom.

    Tytus