  • Data: 2011-11-23 17:55:11
    Temat: Re: [ciekawostka] Ceny paliw w Polszy
    Od: Nikanor <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 23-11-2011 o 17:13:53 Tytus z domQ <t...@g...pl> napisał(a):

    > Siemka
    > Kolego nie podniecaj sie tak bardzo i zrozum ze nie kazdy lubi byc dymany

    Wiesz, co? Jak dzieci z gimnazjum mówią "politycy mnie dymają" - to
    jeszcze pół biedy. Jak to mówi dorosły facet, bądź co bądź obywatel tego
    państwa - to mnie to trochę osłabia. Bo dorosły facet twierdzący, że jest
    mu źle na tym świecie z powodu gremialnej złej woli polityków brzmi po
    prostu żałośnie. Coś jak "psorka się na mnie uwzięła".

    Ja nie mówię, że jest świetnie. I kiep kto sądzi, że jakiegokolwiek
    "świetnie" dożyje. Ale też nie jest źle. Może ja mam taką optykę bo
    dwadzieścia lat przeżyłem w PRL-u?

    > Jesli kochasz podatki, zusy, oplaty to plac ale nie kaz kochac tego
    > innym.

    To nie jest do kochania. To jest do płacenia. Z czego chcesz finansować
    budżet państwa?

    > I nie namawiaj do emigracji czy brania odpowiedzialnosci za zarzad firmy
    > bo to pachnie szczeniactwem.

    Branie odpowiedzialności to szczeniactwo? Niedawno jedna amerykanka
    samodzielnie rozkręciła akcję i pozbawiła duże amerykańskie banki pół
    miliarda dolców w depozytach.

    > Co do edukacji, zdrowia to polecam lekture ustawy zasadniczej.

    Ja polecam w związku z tym lekturę ustawy budżetowej:

    http://www.mf.gov.pl/dokument.php?const=5&dzial=32&i
    d=202730&typ=news

    --
    Nikanor