    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: ciężko wchodzi 1 SC900
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 29 Dec 2012 15:45:25 +0100

    Dnia Sat, 29 Dec 2012 10:57:39 +0100, identyfikator: 20040501 napisał(a):

    > fakt, zauważyłem, że jakoś sprzęgło zaczęło "brać" dopiero przy dociśnięciu
    > do blachy pedału... do tego jak włączam wsteczny, to słychac zgrzyt jakby
    > spęgło nie rozłączało... może zacznę od wymiany linki i regulacji sprzęgła?
    > ;o)

    W zależności od wersji tam jest na lince samoregulator (który bardzo często
    się wyluzowywuje, dając takie właśnie efekty), albo regulacja ręczna
    dokręcaniem nakrętki.
    Sama tarcza sprzęgła całkiem możliwe że jest jeszcze ok, ale szybko ją
    zużyjesz jeżdżąc tak jak teraz (do tego zużyjesz sobie synchronizatory w
    skrzyni).

    W każdym razie jak będziesz kupował linkę, to radzę taką z regulacją ręczną
    (być może będzie się w katalogu nazywało że jest ona do Cinquecento).

    Sprzęgło powinno łapać ponad połową skoku sprzęgła.