  • 1. Data: 2012-12-28 20:55:13
    Temat: ciężko wchodzi 1 SC900
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    co to mogło się stać, od kilku dni bardzo cieżko wchodzi w moim Seicento 900
    jedyneczka?

  • 2. Data: 2012-12-29 00:13:46
    Temat: Re: ciężko wchodzi 1 SC900
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    > co to mogło się stać, od kilku dni bardzo cieżko wchodzi w moim Seicento
    > 900 jedyneczka?
    sprzęgło się kończy

  • 3. Data: 2012-12-29 10:57:39
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    fakt, zauważyłem, że jakoś sprzęgło zaczęło "brać" dopiero przy dociśnięciu
    do blachy pedału... do tego jak włączam wsteczny, to słychac zgrzyt jakby
    spęgło nie rozłączało... może zacznę od wymiany linki i regulacji sprzęgła?
    ;o)

  • 4. Data: 2012-12-29 15:45:25
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 29 Dec 2012 10:57:39 +0100, identyfikator: 20040501 napisał(a):

> [...]
    > spęgło nie rozłączało... może zacznę od wymiany linki i regulacji sprzęgła?

    W zależności od wersji tam jest na lince samoregulator (który bardzo często
    się wyluzowywuje, dając takie właśnie efekty), albo regulacja ręczna
    dokręcaniem nakrętki.
    Sama tarcza sprzęgła całkiem możliwe że jest jeszcze ok, ale szybko ją
    zużyjesz jeżdżąc tak jak teraz (do tego zużyjesz sobie synchronizatory w
    skrzyni).

    W każdym razie jak będziesz kupował linkę, to radzę taką z regulacją ręczną
    (być może będzie się w katalogu nazywało że jest ona do Cinquecento).

    Sprzęgło powinno łapać ponad połową skoku sprzęgła.

  • 5. Data: 2012-12-29 16:09:06
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dz, zacznę od tej linki