    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Sat, 10 Oct 2015 06:39:08 -0700 (PDT)
    Subject: Re: circle midpoint + windowing, reverse, REAKTYWACJA
    From: Radoslaw Jocz <r...@g...com>

    > W Javie SDK i Androidzie te funkcje sa kiepsko zrobione,
    > sadzę że to nie wyjątek. Same już parametry to tych procedur w API
    > sa bezsensowne co świadczy że nie są dopracowane.
    >
    > Java SDK:
    > drawOval(int x, int y, int width, int height) - bezsens
    > drawArc(int x, int y, int width, int height, int startAngle, int arcAngle) -
    jeszcze większy bezsens

    > Android Java:
    > drawCircle(float cx, float cy, float radius, Paint paint) - bezsens na potęgę
    > public void drawArc (RectF oval, float startAngle, float sweepAngle, boolean
    useCenter, Paint paint) - bezsens
    > public void drawArc (float left, float top, float right, float bottom, float
    startAngle, float sweepAngle, boolean useCenter, Paint paint) - bezsens

    dlaczego sa błędnie zaprojektowane,
    w Javie SDK parametry to inty, ponadto wewnatrz też sa inty,
    stwarza to niemożność użycie przy dużym promieniu i pozycji środka daleko po za
    ekranem
    ponadto od razu za jednym zamachem chciali obsluzyć elipsę ale nawet okrąg spaprali.
    wycinek koła podobnie ale dodatkowo kąty sa jako inty, co jest też sporym
    ograniczeniem

    Android podobnie, dodatkowo floaty jako współrzędne to bezsens,
    mam wrażenie że wewnetrznie i tak działa na intach, przynajmniej co do pozycjonowania
    środka okręgu.

    Dodatkowo przeważnie nie ma w argumentach środka okręgu i promienia bezpośredno, co
    wymaga dodatkowych drobnych obliczeń ale to już najmniejszy problem.