    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: co by tam mia?o by?
    Date: Wed, 21 Jan 2015 06:27:45 +0100

    Pan A.L napisał:

> [...]
    jego-gniazdka-i5010300815.html

    > Sprzedaja w Ameryce. Te wtyczki to mechaniczne przejsciowki. Podelko
    > to transformstor 50 W plus zasilanie suszarki do wlosow do 1500 W
    >
    > Akurat mam dokladnie ten model. Sprzetu stereo przy pomocy tego sie
    > nei zapusci
    >
    > 30 PLN to tanio bo w USA kosztuje 30 dolcow

    Za to drogo o tyle, że akurat suszarkę do włosów można kupić za 15 PLN.

    Swoją drogą ciekawe, co ze sprzętu zasilanego prądem ze ściany wymaga
    jeszcze zamiany napięcia. Ładowarki do telefonów, zasilacze wszelkiego
    drobiazgu elektronicznego, laptopy, ale też i większe stacjonarne
    ustrojstwa, jak monitory czy telewizory -- to wszystko przeważnie da
    się zasilić napięciem 100-250 V. Z elektryczną kuchenką rzadko kto
    odprawia podróże międzykontynentalne.

    --
    Jarek