  • Data: 2016-05-01 12:42:49
    Temat: Re: co jest dzwonkiem w tym domofonie?
    Od: Grzexs <g...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Być może zamiast rezystora który bocznikuje zworka jest tam kropla
    > cyny, lub mostek z drutu. W niektórych wersjach nie było nawet
    > pinów.
    > Trzeba by zdjąć płytkę...

    Ech wy... elektronicy... kawał gąbki nalepiony pod słuchawkę znacząco
    ogranicza hałas. Prawdopodobnie jest to taki sam aparacik jak u mnie.
    Słuchawka jest odkładana na takie "widełki" z owalnym otworem w
    "kratką". Pod tą "kratkę" wsadzić kawał tłumiącego materiału, poprawić
    gąbką do mycia naczyń w górnej części obudowy i załatwione.
    --
    Grzexs