  • 21. Data: 2014-06-08 18:50:25
    Temat: Re: co jest najtrudniejszego w programowaniu?
    Od: firr <p...@g...com>

    nie spodzie

  • 22. Data: 2014-06-08 19:34:08
    Od: Edek <e...@g...com>

    > nie zauważyłem żebyśmy byli na ty, rokujesz raczaj na kolejnego zadauniacza tak ze
    tego typu pytania z tezą (godną jełopa) to moze kieruj do swoich kolegów ;/

    To może bardziej na temat: najtrudniejsze w programowaniu jest myślenie.

    Prawda firr? Jak w zwrocie "I think, you cunt".

    --
    Edek

  • 23. Data: 2014-06-08 22:50:45
    Od: Wojciech Muła <w...@g...com>

    On Sunday, June 8, 2014 7:34:08 PM UTC+2, Edek wrote:
    > To może bardziej na temat: najtrudniejsze w programowaniu jest myślenie.

    Najtrudniejsze jest wstawanie rano, przy tym myślenie to pikuś. :)

    w.

  • 24. Data: 2014-06-09 09:18:20
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Sun, 8 Jun 2014 17:34:08 +0000 (UTC), Edek
    <e...@g...com> wrote:
    > To może bardziej na temat: najtrudniejsze w programowaniu jest
    myślenie.

    Najważniejsza jest umiejętność angażowania się w projekty kończące
    się sukcesem. Ponad 70% projektów nie wchodzi w fazę beta. Czyli
    więcej niż połowa liderów nie potrafi uniknąć marnotrawstwa zasobów
    (w tym czasu).

    Ogólniej: umiejętność podejmowania decyzji. Myślenie i inteligencja
    coś mają z tym wspólnego.

  • 25. Data: 2014-06-09 10:20:14
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    > Ogólniej: umiejętność podejmowania decyzji. Myślenie i inteligencja coś
    > mają z tym wspólnego.

    tak, czyli jednym słowem "przynależność do PO"...

  • 26. Data: 2014-06-11 10:00:55
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    wloochacz <w...@n...spam.gmail.com> wrote:

    > Powiedz mi firr - programowanie dla Ciebie to praca czy zabawa?

    Pisał gdzieś, że także praca.

    > Bo naprawdę cięzko mi uwierzyć, abyś był w stanie utrzymac się z
    > programowania...

    Mało widziałeś...

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 27. Data: 2014-06-11 11:01:09
    Od: firr <p...@g...com>

    w skrócie chodzi o to ze takie chamskie zagajenia to jest cos czego i tak jest na tej
    gryupie za dużo, mamt tu paru prymitywnych tłuków z którymi rozmowa jak juz nie raz
    im dalem do zrozumienia nie bardzo spelnia moje "normy jakosciowe " bo wali absurdem
    prymitywnym stonczyzmem chamstwem, grupowe tłuki (jest tu kilku ) nie potrafią
    powiedzieć NIC ciekawego, zdaja sobie z tgo sprawę wiec łażą jak stado wieprzków i
    próbują personalnych dowałów, Wiadomo tacy sa ludzie, miernota i to dojebcza, w sumie
    rozumiem to choc czasem absurdalnosc tej głupoty wywoluje we mnie dosyc specyficzne
    odruchy obrzydzenia i jestem tez zły dlatego ze ta grupa to nie jest szkolenie z
    kursu ludzkiego debilizmu oferowanego gratis przez grupowe łazęgi i intelektualne
    submiernoty (z tendencją do osobistych dowałow) tylko miejsce do pisania na temat -
    chyba znowu stad znikne
    niech lazegi sobie poglabia do siebie, mam inne poniekad ciekawsze
    fora gdzie sobie moge pogadac nierzadko z mniejszymi burakami (choc tu tez roznie
    bywa)

  • 28. Data: 2014-06-11 11:07:38
    Od: firr <p...@g...com>

    tłuki oczywiscie nie pojma o czym pisze, - - ale to juz nie jest moj problem

  • 29. Data: 2014-06-12 10:33:26
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    firr <p...@g...com> wrote:

    > chyba znowu stad znikne niech lazegi sobie poglabia do siebie, mam inne
    > poniekad ciekawsze fora gdzie sobie moge pogadac nierzadko z mniejszymi
    > burakami (choc tu tez roznie bywa)

    To idź na te fora i nie wracaj - poziom wzrośnie i tu i tam.

  • 30. Data: 2014-06-15 23:18:55
    Od: firr <p...@g...com>

    ps jak ktos chce zobaczyc centralny szitowaty fragment tego szitowatego kodu 9ktorego
    nie che mi sie przepisywac bo działa a zagadnienie jest mega szitowate) to moge go
    wkleic (poniekad po temu ze to dziala na pol cudem i jakbym to zgubil to nie
    chcialoby mi sie meczyc jeszcze raz ze "zgadywaniem" tego

    (jest to rozbabrany testowy kod na brudno z zalozenia beznadziejnego modulu -
    chodzilo tylko o to by te syfiaste skoki w koncu sie odfiltorowywaly, co chyba dziala
    bo nawet nie ejstem pewien, na oko dziala)

    int cursor_jump_x = 0;
    int cursor_jump_y = 0;
    int cursor_wrap_x = 200;
    int cursor_wrap_y = 200;

    bool ShouldSkipMoveTo(int x, int y)
    {
    POINT p; GetCursorPos(&p);

    if( p.x==x && p.y==y ) return 1;

    return 0;

    }

    void JumpCursorTocentre()
    {

    RECT r; GetWindowRect(hwnd, &r);

    cursor_jump_x = (r.left + r.right )/2 ;
    cursor_jump_y = (r.top + r.bottom )/2;

    SetCursorPos(cursor_jump_x,
    cursor_jump_y);

    }

    int WrapMouse()
    {

    POINT p; GetCursorPos(&p);

    if(p.x > cursor_jump_x + cursor_wrap_x/2) JumpCursorTocentre();
    else if(p.x < cursor_jump_x - cursor_wrap_x/2) JumpCursorTocentre();
    else if(p.y > cursor_jump_y + cursor_wrap_y/2) JumpCursorTocentre();
    else if(p.y < cursor_jump_y - cursor_wrap_y/2) JumpCursorTocentre();
    else return 0;

    return 1;

    }

    void ToggleCursor()
    {
    hide_mouse_cursor=!hide_mouse_cursor;

    if(!hide_mouse_cursor) ShowCursor(1);
    else ShowCursor(0) ;

    }

    int ScreenPosX(int client_x)
    {
    RECT r;
    POINT p;
    GetClientRect(hwnd, &r);
    p.x = r.left + client_x;
    p.y = r.top;

    ClientToScreen(hwnd, &p);
    return p.x;

    }

    int ScreenPosY(int client_y)
    {
    RECT r;
    POINT p;
    GetClientRect(hwnd, &r);
    p.x = r.left;
    p.y = r.top + client_y;

    ClientToScreen(hwnd, &p);
    return p.y;
    }

    int mouse_x = -1;
    int mouse_y = -1;
    int mouse_dx = -1;
    int mouse_dy = -1;
    int mouse_prev_x = -1;
    int mouse_prev_y = -1;

    int mouse_wheel_delta = 0;

    void mouse_move(int x, int y)
    {

    mouse_dx = x - mouse_prev_x;
    mouse_dy = y - mouse_prev_y;

    mouse_prev_x = x ;
    mouse_prev_y = y ;

    mouse_x = x ;
    mouse_y = y ;

    }

    void MouseProc(UINT message, WPARAM wparam, LPARAM lparam)
    {

    if( message==WM_SETCURSOR)
    {
    WORD ht = LOWORD(lparam);
    static bool hiddencursor = false;
    if (HTCLIENT==ht && !hiddencursor)
    {
    hiddencursor = true;
    ShowCursor(false);
    }
    else if (HTCLIENT!=ht && hiddencursor)
    {
    hiddencursor = false;
    ShowCursor(true);
    }
    }

    if( message==WM_MOUSEMOVE)
    {
    int x = LOWORD(lparam);
    int y = HIWORD(lparam);

    // if(0)

    if(ShouldSkipMoveTo(cursor_jump_x, cursor_jump_y))
    {
    // ?????????
    mouse_dx = 0;
    mouse_dy = 0;

    mouse_prev_x = x ;
    mouse_prev_y = y ;

    mouse_x = x ;
    mouse_y = y ;

    }
    else
    {
    mouse_move(x,y);
    }

    }

    if( message==WM_MOUSEWHEEL)
    {
    mouse_wheel_delta = (short) HIWORD(wparam);

    }

    }

    ///????

    int mouse_current_frame_x;
    int mouse_current_frame_y;
    int mouse_prev_frame_x;
    int mouse_prev_frame_y;

    int mouse_frame_dx;
    int mouse_frame_dy;

    void MouseFrame()
    {
    if( WrapMouse())
    {
    mouse_prev_frame_x = mouse_current_frame_x ;
    mouse_prev_frame_y = mouse_current_frame_y ;

    mouse_current_frame_x = ScreenPosX(mouse_x);
    mouse_current_frame_y = ScreenPosY(mouse_y);

    mouse_frame_dx = mouse_current_frame_x - mouse_prev_frame_x;
    mouse_frame_dy = mouse_current_frame_y - mouse_prev_frame_y;

    mouse_prev_frame_x = cursor_jump_x ;
    mouse_prev_frame_y = cursor_jump_y ;

    mouse_current_frame_x = cursor_jump_x;
    mouse_current_frame_y = cursor_jump_y;

    }
    else
    {

[...]

    to cholerstwo sluzy tylko po temu by cofac skokami kursor i zarazem zwracac dobre
    delty ruchu myszy ktore nie uwzgledniaja tych skokow
    - jest to megasyfiasty kod na pol napisany na pol zgadniety (czy da sie to radykalnie
    uproscic to nie wiem bo jest to tak durne ze nie chce mi sie zebrac by to
    przemyslec), jesli chodzi o problemy z myszami to jest to jakies 20% wszystkich
    problemow bo sa jeszcze problemy z ogarnianiem tego clipnietego kursora, i z obsluga
    dwu myszy na raw input tak by jedna dzialala w zwyklym trybia a druga jako sensor