  • Data: 2014-10-02 10:08:39
    Temat: Re: co na zimę
    Od: megrimsES <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-02 o 09:26, Marcin Kiciński pisze:
> [...]
    tyle, ze ja bliżej 50-tki jestem niż 40-tki. Może to jest nie w jakim
    wieku się zaczeło, tylko w którym roku to było. Teraz obecnie dużo
    trudniej zacząć coś od zera i coś-tam zrobić. Ludziom ogólnie nie chce
    się pracować tak, jak jeszcze 15 lat temu. W końcu komuna się skończyła,
    mamy supermarkety i teraz to wszyscy stawiają wymagania. Co nowsze
    pokolenie przychodzi to jakoś mniej pracowite, a bardziej roszczeniowe.