  • 1. Data: 2014-09-23 21:55:22
    Temat: co na zimę
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    Mam teraz taka faze na zakup auta na zimę na pół roku.
    Główne kryterium to 4x4 bez wdawania się w dyskusję, czy
    wiskoza, haldex, 4-matic, x-drive czy coś innego.

    Moje ostateczne typy są całkowicie skrajne: X3 E83 3.0sd
    oraz S6 C6. Tym ostatnim od 2 tygodni latam i bardzo
    mi się podoba. X3 miałem, ale z mniejszym silnikiem.
    Z tym silnikiem miałem E60 - motoryna jest OK.

    Turbawka może i ma 4x4, ale biorąc pod uwagę koleiny
    w śniegu jakie się zrobią i koszt nowego zderzaka to
    trochę bez sensu. Do tego jeszcze koszt zakupu opon
    zimowych w odpowiednich rozmiarach z homologacją N1
    to chyba takie S6 będzie tańsze :D

    Ostatecznie: X3 czy S6?

  • 2. Data: 2014-09-23 22:02:51
    Temat: Re: co na zimę
    Od: a...@g...com

    > Ostatecznie: X3 czy S6?

    S6
    Czym sie zajac zeby miec po jakims czasie Twoje problemy?

  • 3. Data: 2014-09-23 22:18:55
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-09-23 o 22:02, a...@g...com pisze:

    > S6
    > Czym sie zajac zeby miec po jakims czasie Twoje problemy?

    a od 14 roku życia programować. Potem gdzieś po drodze poświęcić
    dzieciństwo własnych dzieci i 2 małżeństwa na rzecz pracy po
    18h na dobę.

    Z dzisiejszej perspektywy - nie warto.

  • 4. Data: 2014-09-23 22:19:43
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

  • 5. Data: 2014-09-24 06:13:50
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-09-23 22:18, megrimsES pisze:

    > a od 14 roku życia programować. Potem gdzieś po drodze poświęcić
    > dzieciństwo własnych dzieci i 2 małżeństwa na rzecz pracy po
    > 18h na dobę.
    >
    > Z dzisiejszej perspektywy - nie warto.

    nie warto... ale jak byś miał dzisiaj wybrać to poszedłbyś dla świętego
    spokoju na etat? pewnie nie, bo jak każdy w twojej sytuacji uzależniłeś
    się od pracy. Jak ktoś zapyta - nie polecisz tej drogi, jak sam się
    zastanowisz to jednak znowu popełniłbyś ten sam błąd...
    Kiedyś dziwiło mnie jak miałem styczność z prezesami którzy rozkręcili
    duży biznes od zera i teraz zamiast popijać koktajle z mulatkami gdzieś
    na plaży, siedzą w pracy od rana do wieczora. Wtedy (o ja naiwny)
    myślałem sobie, że jak ja bym tyle zarobił to bym dużo więcej odpoczywał
    niż oni. Teraz, mimo że się nie dorobiłem dużych pieniędzy to wiem, że
    od pracy się uzależniłem. Taki paradoks - firmę otwierałem bo
    stwierdziłem że jestem tak leniwy, że zrobię wszystko żeby jak najmniej
    pracować i nie wstawać z rana ;) - i żeby to osiągnąć mogę teraz
    pracować po 18h na dobę. Miało to trwać kilka miesięcy max rok. No i
    faktycznie już po 3 latach wyszedłem z długów i zaczynałem od zera :)

    Łukasz

  • 6. Data: 2014-09-24 06:54:03
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 23 Sep 2014 21:55:22 +0200, megrimsES napisał(a):

    (...)

    Kurcze megrims, czyzby przestali dodawac do AMG kocyki elektryczne na zime?
    :)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 7. Data: 2014-09-24 11:30:49
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 24 września 2014 06:13:50 UTC+2 użytkownik dddddddd napisał:

> [...]
    >
    > pracować po 18h na dobę. Miało to trwać kilka miesięcy max rok. No i
    >
    > faktycznie już po 3 latach wyszedłem z długów i zaczynałem od zera :)

    Praca to nie wóda i można się od niej odzwyczaić. Trzeba tylko zdać sobie sprawę że
    wyścig o bycie najbogatszym na cmentarzu został wygrany przez fabrykantów którzy
    umierali na przełomie XIX i XX wieku. Tak do czterdziestu pięciu lat mało widać
    jakiej podlega się biodegradacji związanej z nadmierną pracą. Po pięćdziesiątce
    proces bardzo przyspiesza i doprowadza do przedwczesnego recyklingu.

  • 8. Data: 2014-09-24 13:43:40
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2014-09-23 o 22:18, megrimsES pisze:

    > a od 14 roku życia programować. Potem gdzieś po drodze poświęcić
    > dzieciństwo własnych dzieci i 2 małżeństwa na rzecz pracy po
    > 18h na dobę.
    >
    > Z dzisiejszej perspektywy - nie warto.

    To jeszcze powiedz w czym/co programować? Będziemy to robić jedynie 9h
    na dobę i też będzie dobrze.

    Jak żyć?
    ;)

  • 9. Data: 2014-09-24 14:00:00
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "nadir" <n...@h...org> napisał w wiadomości

    > To jeszcze powiedz w czym/co programować? Będziemy to robić jedynie 9h na
    > dobę i też będzie dobrze.

    Ja bym się chętnie zajął programowaniem prawa.

    http://forsal.pl/artykuly/670185,ile_zarabia_posel_z
    arobki_parlamentarzystow_w_polsce_i_na_swiecie.html

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 10. Data: 2014-09-27 08:23:12
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-09-24 o 13:43, nadir pisze:

    > To jeszcze powiedz w czym/co programować? Będziemy to robić jedynie 9h
    > na dobę i też będzie dobrze.
    >
    > Jak żyć?
    > ;)
    Oracle ADF
    Teraz takie czasy, że programowania mało a klikania dużo.