  • Data: 2010-04-24 20:35:55
    Temat: Re: co to za lakier?
    Od: gadacz <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-23 23:11, Uncle Pete pisze:

    > Gdzieś niedawno czytałem o stuningowaniu za kupę forsy jakiegoś merca, w
    > tym zrobiono go na matowo, i pisali, że była to folia. Jak przypomnę
    > sobie gdzie czytałem, dam linka.

    na WP pisali o tym i to bylo Porsche Panamera, faktycznie pokryte folia.
    Akurat jestem w branzy reklamy i tak na prawde kazde auto idzie okleic
    tak folia, zeby zmienic calkowicie kolor. Pamietam rowniez, ze ktos z
    komentujacych artykul zdradzil koszt zmiany koloru - to ponoc 1000zl -
    wg mnie koszt jak na warunki w wielkopolsce to mocno za malo ;)

    pozdr

    Gadacz