  • 1. Data: 2010-04-23 23:07:11
    Temat: co to za lakier?
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    Witajcie,
    mignęło mi dziś na ulicy BMW X6 w kolorze... no właśnie... czarny mat?
    widziałem takie coś chyba na jakimś Lamborghini bodaj?
    co to w ogóle za lakier? to w dotyku jest mat, czy gładki, a daje tylko taki
    efekt?
    jak się to myje? normalnie? w sensie, że gdyby był mat to do utrzymania
    byłaby zdaje się masakra?
    macał to ktoś?

    brat

  • 2. Data: 2010-04-23 23:11:44
    Temat: Re: co to za lakier?
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    bratPit wrote:
> [...]
    > taki efekt?
    > jak się to myje? normalnie? w sensie, że gdyby był mat to do utrzymania

    Gdzieś niedawno czytałem o stuningowaniu za kupę forsy jakiegoś merca, w
    tym zrobiono go na matowo, i pisali, że była to folia. Jak przypomnę
    sobie gdzie czytałem, dam linka.

    Piotr

  • 3. Data: 2010-04-23 23:16:13
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > taki efekt?
    > jak się to myje? normalnie? w sensie, że gdyby był mat to do utrzymania

    Coraz więcej tego jest. Chyba folia. Przejeżdżam w drodze do pracy obok
    miejsca gdzie często stoi czarna Panamera i ostatnio przepoczwarzyła się w
    matową. Widziałem też białego Merca CLS z lakierem jak skorupka jajka. Efekt
    rewelacyjny.

  • 4. Data: 2010-04-23 23:16:39
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Gdzieś niedawno czytałem o stuningowaniu za kupę forsy jakiegoś merca, w
    > tym zrobiono go na matowo, i pisali, że była to folia. Jak przypomnę sobie
    > gdzie czytałem, dam linka.

    hmm, to by było sprytne, ciężko mi powiedzieć czy to mogła być folia bo
    jechał z przeciwka i rzuciło mi się w oczy właśnie ta struktura pokrywająca
    nadwozie,
    brat

  • 5. Data: 2010-04-23 23:23:58
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > miejsca gdzie często stoi czarna Panamera i ostatnio przepoczwarzyła się w
    > matową. Widziałem też białego Merca CLS z lakierem jak skorupka jajka.

    :-) ludzie mnie chyba nigdy nie przestaną zadziwiać, jeszcze z końcem lat
    90-tych auto klasy premium w kolorze białym to była wiocha (albo jak kto
    woli awangarda), a teraz najdroższe auta - same białe,
    teraz jeszcze lakierowanie na mat/okleinki...nieźle,
    znając życie niebawem właściciele - tuningowcy złapią za wałki gąbkowe i
    farby ftalowe matowe i zaczną "tuningować" golfy... ;-)

    brat

  • 6. Data: 2010-04-23 23:25:42
    Od: "kml" <A...@g...lp>

> [...]
    > taki efekt?
    > jak się to myje? normalnie? w sensie, że gdyby był mat to do utrzymania

    Zapewne samochód oklejony folią. Focus RS 350 jest tak zrobiony :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 7. Data: 2010-04-23 23:40:51
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    bratPit pisze:

> [...]
    > kto woli awangarda), a teraz najdroższe auta - same białe,
    > teraz jeszcze lakierowanie na mat/okleinki...nieźle,

    A największy wypas to będzie się pojawić na czarnych felgach stalowych z
    oponami o profilu 80.

  • 8. Data: 2010-04-23 23:51:31
    Od: to <t...@a...xyz>

    Tomasz Pyra wrote:

    > A największy wypas to będzie się pojawić na czarnych felgach stalowych z
    > oponami o profilu 80.

    Ja sobie właśnie chce stalówki kupić w miejsce alu. Tylko opony
    normalne. ;-)

    --
    cokolwiek

  • 9. Data: 2010-04-23 23:55:19
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    "bratPit" <k...@o...pl> wrote in message
    > Witajcie,
    > mignęło mi dziś na ulicy BMW X6 w kolorze... no właśnie... czarny mat?

    Właśnie taki dziś widziałem w Wawie jak jechał ulicą Czecha na wschód.
    Niesamowicie wyglądał, jak myśliwiec stealth z filmów ;)

  • 10. Data: 2010-04-23 23:59:02
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    to pisze:

    > Ja sobie właśnie chce stalówki kupić w miejsce alu. Tylko opony
    > normalne. ;-)

    No 80 to właśnie normalne, a konkretnie "standardowe" :)