eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyco to za lakier? › Re: co to za lakier?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!news-out1.kabelfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabelfoon.nl!nx01
    .iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.ne
    ostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 24 Apr 2010 22:37:30 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: co to za lakier?
    References: <hqt25t$k5q$1@inews.gazeta.pl><4bd20e19$0$2593$6...@n...neostrada.pl
    >
    <hqt35a$nr3$1@inews.gazeta.pl><4bd213e2$0$19178$6...@n...neostrada.p
    l>
    <4bd21663$1@news.home.net.pl><4bd21825$0$17084$6...@n...neostrada.pl
    > <4bd21981$1@news.home.net.pl><hqtabs$fpm$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <4bd22fea$1@news.home.net.pl> <hqv0op$en1$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    In-Reply-To: <hqv0op$en1$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 18
    Message-ID: <4bd35688$0$2606$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.28.133.6
    X-Trace: 1272141448 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2606 83.28.133.6:41722
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2275146
    [ ukryj nagłówki ]

    Bugatti pisze:

    >> Nie chcę utwardzić, chcę więcej trakcji. ;-) Z 225/45 średnica koła
    >> będzie przecież mniejsza niż z 205/55.
    >
    > Przy tak niewielkich różniacach w wysokości średnica koła (przy tej
    > samej fejdze i jej szerokości) ma bardzo mały (wręcz niezauważalny)
    > wpływ na trakcje. Owszem jeśli wysokość profilu będzie >120 mm to autko
    > będzie się gorzej prowadzić niż jeśli będzie <100 mm zakładając opony
    > tego samego modelu, rozmiaru obręczy itd.

    Na torze owszem.

    Ale w warunkach drogowych, po zmniejszeniu profilu okazuje się że koła
    trzeba pompować bardziej, żeby potem nie pociąć opon przy pokonywaniu
    głupiego krawężnika albo na jakiś dziurach.
    I w tym momencie cała lepszość niskiego profilu weźmie w łeb, po
    powierzchnia styku z nawierzchnią się zmniejszy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: