  • Data: 2017-01-03 22:04:34
    Temat: Re: [crosspost] Smart TV, a może inne rozwiązanie?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.01.2017 o 20:14, SERG pisze:
    > Im więcej czytam o rozszerzeniu TV o funkcjonalność Smart poprzez R Pi
    > tym bardziej mi się to podoba. Ot chociażby to, że jest to dodatkowe
    > małe pudełeczko, które ładnie można schować.
    > Sęk w tym, że teoria jak wiadomo czasami się różni od praktyki, a nie
    > znam żadnego praktyka co by się samemu organoleptycznie przekonać:)
    pisałeś o tym że TV ma odtwarzać z netu. co? YT - będzie bez problemów.
    Ale telewizje? o ile wiem tam jest dystrybucja linuksa dość mocno
    związana z xmbc. Zanim wdepniesz w rasberry, zapytaj czy współpracuje z
    iplą, tvnplayerem, videostarem, silverightem i innymi cudactwami które
    będziesz chciał oglądać. Do tego są odpowiednie programy na windowsa
    albo androida. NA linuksa? - wcale albo protezy. JA za jakiś czas mogę
    Ci napisać jak sie sprawuje smart tv na androidzie.
    ToMasz