  • Data: 2017-01-16 19:21:22
    Temat: Re: [crosspost] Smart TV, a może inne rozwiązanie?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

    Żeby łatwiej znaleźć film w katalogu na ekranie telewizora.
    Sprawdziłem, że miniDLNA wysyła miniatury do TV pod warunkiem, że mają taką samą
    nazwę jak plik filmu, ale rozszerzenie JPG i są w podkatalogu z filmem (a nie w
    innym).
    Miniatury inne niż o boku 160 pikseli miniDLNA sam przerabia na swoje własne
    miniatury 160x160 i umieszcza je w swoim katalogu sytemowy, co spowalnia pracę.
    Nadal szukam programiku, który mi automatycznie zrobi miniatury 160x160 do wszystkich
    filmów (na razie na próby rzeźbiłem półręcznie)

    -----
    > Nie robię ikon bo i po co?
    > MiniDLNA widzi pliki w katalogu zadeklarowanym w pliku konfiguracyjnym jako filmowy
    i to starczy.