  • 21. Data: 2011-12-01 20:05:10
    Temat: Re: czarny ekran
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-12-01 09:21, !sp pisze:

    > Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Już teraz działa Ci co najmniej jeden MUX na pokojowej antenie, czyli
    > kilka kanałów

    Tak jest, można już u nas coś odbierać cyfrowo.
    Ale ja mam zamiar odzwyczajać się od TV ;-).
    Komputer, radio, książki na półkach nieprzeczytane, obowiązki domowe,
    działka do uprawy, spotkania towarzyskie, podróże rowerowe itp.
    A doba ma tylko 24 godz., spać też trzeba.
    Rok tylko 365 dni, a latka mi lecą z górki. :-(

    (...)
    > Reanimacja starocia wg mnie jest nieuzasadniona, ale sama to musisz
    > wycenić.

    Na razie telewizor naprawiony. Nie taka staroć, jak na moje potrzeby.

    Krycha
    --
    "...kiedy autorytet ma poglądy inne niż środowisko, środowisko nie
    zmienia poglądów, zmienia autorytet.."

  • 22. Data: 2011-12-01 20:11:14
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-12-01 00:25, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl>

    > Ale może Ci się jeszcze do tego czasu kilka razy zepsuć.

    Jak zepsuje mi się jeszcze raz, poważniej, to być może wyrzucę go.
    Na razie naprawa była niedroga i działa.

    Dlatego nie wydaję pieniędzy na tuner.

    Krycha.

  • 23. Data: 2011-12-01 20:13:37
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Krycha napisała:

    > Rok tylko 365 dni, a latka mi lecą z górki. :-(

    Idzie ku dobremu -- następny będzie miał 366.

    --
    Jarek

  • 24. Data: 2011-12-01 20:15:49
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    > np:
    > Kondensator 2 zł
    > tranzystor 10 zł
    >
    > To tak z doświadczenia, ale tak nie musi być.
    > Cena jest już w roboczogodzinie:
    > Rozkręcenie, poszukanie, zakup elementów, uruchomienie skręcenie - 5h x 30
    > zł= 150 zł

    Trafna diagnoza. Kondensator + dipol + kondensator (na wszelki wypadek,
    bo współpracuje z tym pierwszym) - 1,5h.
    Telewizor działa i zaspakaja, jak na razie, moje potrzeby.
    Oglądam go niewiele, ale nie potrafię jeszcze zrezygnować z niego ;-)

    Krycha.

  • 25. Data: 2011-12-01 21:14:29
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Trafna diagnoza. Kondensator + dipol + kondensator (na wszelki wypadek,
    > bo współpracuje z tym pierwszym) - 1,5h.
    Cieszę się.
    Jednak zastanawia mnie ten dipol.
    Czy tutaj nie wkradło się jakieś przekłamanie?

    > --
    > "...kiedy autorytet ma poglądy inne niż środowisko, środowisko nie
    > zmienia poglądów, zmienia autorytet.."
    > M. Dąbrowska.

    Ta stopka mi się podoba.
    Dlatego jest jeszcze coś takiego jak silny autorytet.
    W takim przypadku - nikt nie zmienia poglądów.

    Jest jeszcze taka kombinacja jak silny autorytet i armia.
    Wtedy środowisko zmienia poglądy na parę lat,
    a potem autorytet ginie i wszystko wraca do normy.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar

  • 26. Data: 2011-12-01 21:14:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Sylwester,

    > Cieszę się.
    > Jednak zastanawia mnie ten dipol.
    > Czy tutaj nie wkradło się jakieś przekłamanie?

    Ty byś chciał od razu monopol?

    [...]

    BTW: popraw separator sygnaturki - chyba brakuje spacji po kreskach.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 27. Data: 2011-12-01 21:25:53
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Co się stało?
    Początkowo emisja miała ruszyć, w ramach testów, 15 lipca 2011, co jednak
    nie miało miejsca. Kolejnym terminem podanym w komunikacie prasowym na
    stronie emitel.pl dnia 25.07.11 był dzień 31 lipca 2011. Jednak 24 lipca
    zdarzył się wypadek podczas prac na maszcie- z wysokości ponad 300 metrów
    spadł na ziemię 24 letni mężczyzna, ponosząc śmierć na miejscu. W wyniku
    tego zdarzenia rozpoczęło się dochodzenie, które wymusiło przerwanie prac na
    tym obiekcie nadawczym. Ostatecznie dnia 31 lipca nie uruchomiono przekazu
    telewizji cyfrowej.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar

  • 28. Data: 2011-12-01 21:36:52
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Ty byś chciał od razu monopol?
    Raczej nie.
    W zeszłym roku kupiłem "absolwenta."
    Wczoraj 12 letni syn z pretensjami przyszedł do mnie i spytał się gdzie
    wódka!
    Okazało się, że inne- młodsze dzieci ją opróżniły!
    Prawię się osunąłem na podłogę.
    I właśnie tak na mnie działa wódka.
    --
    -- .
    pozdrawiam

    p.s.
    używają ją do dezynfekcji szczoteczek do zębów.

  • 29. Data: 2011-12-01 21:37:03
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Poprawiam się.

    > Cieszę się.
    > Jednak zastanawia mnie ten dipol.
    > Czy tutaj nie wkradło się jakieś przekłamanie? (...)

    Tak jest, mój błąd. DIODA - miało być.
    Kajam się za błąd.

    Krycha.

  • 30. Data: 2011-12-01 21:40:40
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    > Idzie ku dobremu -- następny będzie miał 366.

    Hura !!!

    Krycha.