  • 1. Data: 2011-11-28 21:31:08
    Temat: Zasilacz do routera- jakim go zastąpić?
    Od: "Heniutek" <j...@w...pl>

    Witam
    Padł mi zasilacz do routera. Jakim zasilaczem mogę go zastąpić. Najlepiej
    któryś z tych dostępnych np. na Allegro.

    Dziękuję

    Poniżej specyfikacja na fotografii:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dd3e2a7e4a26fa07
    .html

  • 2. Data: 2011-11-28 22:12:53
    Temat: Re: Zasilacz do routera- jakim go zastąpić?
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Heniutek" <j...@w...pl> wrote in message
    > Padł mi zasilacz do routera. Jakim zasilaczem mogę go zastąpić. Najlepiej
    > któryś z tych dostępnych np. na Allegro.

    dowolnym ktory bedzie mial 12v, conajmniej 1000mA i taka sama wtyczke

  • 3. Data: 2011-11-28 22:56:33
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    m4rkiz wrote:

    > "Heniutek" <j...@w...pl> wrote in message
    >
    > dowolnym ktory bedzie mial 12v, conajmniej 1000mA i taka sama wtyczke

    i polaryzację

    Waldek

  • 4. Data: 2011-11-29 08:22:07
    Od: "Heniutek" <j...@w...pl>

    > i polaryzację
    --------------------------------
    Czy mogę prosić o jakiś konkretny model (link) z Allegro.

    Dziękuję

  • 5. Data: 2011-11-29 08:59:25
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 2011-11-29 09:22, Heniutek pisze:

    > --------------------------------
    > Czy mogę prosić o jakiś konkretny model (link) z Allegro.

    Nie możesz, bo nie podałeś rozmiaru wtyku.
    Weź suwmiarkę i zmierz średnicę wewnętrzną i zewnętrzną. Ewentualnie
    możesz przeszczepić kabel ze starego zasilacza do nowego, pod warunkiem
    że to nie kabel jest przerwany.

  • 6. Data: 2011-11-29 09:21:40
    Od: "Heniutek" <j...@w...pl>

> [...]
    > Weź suwmiarkę i zmierz średnicę wewnętrzną i zewnętrzną. Ewentualnie
    > możesz przeszczepić kabel ze starego zasilacza do nowego, pod warunkiem że
    ----------------------------
    Wymiary wtyczki zew. 5.3 mm - wew. 1.5 mm

    Znalazłem coś takiego:

    http://allegro.pl/zasilacz-do-pasow-vibroaction-vibr
    atone-1000ma-12v-i1940123893.html

    http://allegro.pl/zasilacz-wtyczkowy-12v-1-2a-15w-dc
    -2-5-5-5-i1934822655.html

    http://allegro.pl/ladowarka-zasilacz-sieciowy-230v-1
    2v-1000ma-i1916043401.html

  • 7. Data: 2011-12-03 14:15:43
    Od: " sluzbowo" <s...@g...pl>

    Heniutek <j...@w...pl> napisał(a):

    > http://allegro.pl/zasilacz-wtyczkowy-12v-1-2a-15w-dc
    -2-5-5-5-
    i1934822655.html

    Taki sam (kupiony u tego samego sprzedawcy) od 2 tygodni robi u mnie za
    zastępnik po padniętym zasilaczu do skanera HP. Jak dotychczas sprawuje się
    bez zarzutu. Sprzedawcę również mogę polecić (było szybko i przesyłka w
    normalnej cenie).

    Mógłbyś spokojnie kupić ten słabszy:

    http://allegro.pl/zasilacz-do-pasow-vibroaction-vibr
    atone-1000ma-12v-
    i1940123893.html

    ale za przesyłkę zapłacisz jak za zboże, więc nie ma sensu... Więc kup ten, co
    ja.

    Pozdrawiam, Paweł