  • 11. Data: 2016-02-01 17:07:26
    Temat: Re: czy 9V z baterii to co innego niz 9V z zasilacza ?
    Od: Marek <f...@f...com>

    To powinno być karane.

    --
    Marek

  • 12. Data: 2016-02-01 17:30:28
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-02-01 17:07, Marek wrote:
    > kupiłem, no
    > jest
    >
    > To powinno być karane.

    To weź Opla, plus - czarny, minus(masa) - brązowy.

    Wlodek ;-)

  • 13. Data: 2016-02-01 20:16:26
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
    wiadomości news:56af881f$0$690$65785112@news.neostrada.pl...

    > To weź Opla, plus - czarny, minus(masa) - brązowy.

    Brązowa masa jest chyba standardem w motoryzacji.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 14. Data: 2016-02-01 20:17:31
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-02-01 20:16, yabba wrote:
    > Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
    > wiadomości news:56af881f$0$690$65785112@news.neostrada.pl...

    > Brązowa masa jest chyba standardem w motoryzacji.

    Kluczowe słowo "chyba" ;-)
    to proszę:

    Włodek

  • 15. Data: 2016-02-01 23:34:15
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-02-01 23:36, yabba wrote:
    (ciap)

    > Masę brązową spotykałem we wszystkich samochodach, do których kiedyś
    > zaglądałem, więc sądziłem, że to taki standard.

    Wyglada na to że tylko w pewnym zakresie.

    Wlodek

  • 16. Data: 2016-02-01 23:36:29
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
    wiadomości news:56afaf46$0$658$65785112@news.neostrada.pl...

  • 17. Data: 2016-02-02 09:04:56
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 01.02.2016 o 17:30, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > To weź Opla, plus - czarny, minus(masa) - brązowy.

    Istnieje jakaś zasada jak nie ma czerwonego, w szkole mówili, ale nie
    pamiętam. Może to jest prawidłowo.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 18. Data: 2016-02-02 10:25:24
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 02.02.2016 um 09:04 schrieb Czarek Grądys:

    > Istnieje jakaś zasada jak nie ma czerwonego, w szkole mówili, ale nie
    > pamiętam. Może to jest prawidłowo.

    W obecnie istniejących samochodach jest wiele różnych plusów. Chyba nie
    chcesz dawać różne odcienie szarości ;-). W moim będzie tego z 30 sztuk.
    Niektóre są czerwone.

    Waldek

  • 19. Data: 2016-02-02 11:59:31
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Kaczin <j...@p...interia.pl> wrote:

    > Ręce k..wa opadają. Rozwiązanie problemu opublikowane zostało w TYM
    > wątku dzień wcześniej. Następny, co go oczy bolą od czytania.

    To prawda, ale dla potomności podejrzenie o separacji też może się przydać
    - np. ja czytając oryginalny wątek nie wpadłem na to, a to też mogłaby być
    przyczyna.

    A z polaryzacją to fakt, te styki w baterii 9V są błędogenne...

    --
    "qui hic minxerit aut cacaverit, habeat deos superos et inferos iratos"
    http://www.chmurka.net/

  • 20. Data: 2016-02-02 13:45:32
    Od: v...@g...com

    użytkownik Czarek Grądys napisał:

    > Ja sobie kiedyś 100 szt zapinek do baterii 6F22 na Wolumenie kupiłem, no
    > i we wszystkich po podłączeniu do baterii na czerwonym przewodzie jest
    > minus, a plus na czarnym!

    Już nie pamiętam jak nazywał się ten niemiecki
    bazar gdzie lądowały odpady produkcyjne które
    to polak kupował za 5% i sprzedawał na wolumenie.
    A to zły nadruk, a to krzywy, może i kabelki
    ktoś pomylił:)