    From: Kudlacz <p...@s...invalid>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: czy klikanie poprawia pozycjonowanie
    Date: Thu, 26 May 2005 19:28:36 +0200

    Zegar atomowy wskazał: 2005-05-26 17:42:57, gdy
    o...@g...pl napisał(a):

    > Chodzi mi o to, czy poprawia się z tego powodu pozycjonowanie strony (jest
    > na wyższych pozycjach w wyszukiwarkach), jeśli odwiedzają ją goście?

    Wydaje mi sie, ze nie - bo niby skad wyszukiwarka mialaby wiedziec czy ktos
    dana strone odwiedzal ... Nawet gdyby mogla ten fakt stwierdzic, to kazdy
    wlasciciel dowolnego portalu juz by sie postaral, zeby ilosc odwiedzin byla
    bliska maksymalnej wartosci unsigned int ... Jedyne co dopuszam do mysli to
    skorzystanie w jakis sposob z pola Referer.

    Pozdrawiam.
    --
    Kudlacz
    pies_kudlacz_kot@chomik_hot.pl