eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingczy niskopoziomowe programowanie jest ciekawe a wysokopoziomowe nudne? › Re: czy niskopoziomowe programowanie jest ciekawe a wysokopoziomowe nudne?
  • Data: 2019-09-11 23:40:25
    Temat: Re: czy niskopoziomowe programowanie jest ciekawe a wysokopoziomowe nudne?
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 11 września 2019 19:50:09 UTC+2 użytkownik M.M. napisał:

    > Ja używam lżejszych środków, kofeina, paracetamol, kwas acetylosalicylowy.
    > Najmocniejszy w minimalnej dawce nitrogliceryna - stawia na nogi błyskawicznie.
    > Nitrogliceryna ma sporo skutków ubocznych, ale amfetamina to po prostu człowieka
    > wykończy.

    lol, nie uzywam amfetaminy,m to byla przenosnia, by scharakteryzwac punkt

    - ale pije np zwykle energetyki w litrowych butelkach, ostatnio do 4 litrow dziennie
    (tj na dobe) ;c (momentami odzwyczajam sie wogole od picia wody pije czysty
    energetyk)
    (choc gwoli scislosci 4 litry na dobe osiagnalem tyclko raz, ostatnio wlasnie..
    pozatym to blizej dwu.. co ciekawe wogole to nei wplywa ne chec do kodowanie bo nadal
    mi si enie chce ;c) (na zdrowie tez mi nie wplywa, zalezy od rodzaju ale ten co pije
    wydaje mi sie calkiem zdrowy)