eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyczy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu › Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
    From: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
    Date: Sat, 02 Jul 2011 13:15:41 +0200

    On 2011-07-02, Michał Gut <m...@w...pl> wrote:

    > wlasnie o to mi chodzilo
    >
    > moj znajomy mial wypadek i potracil 2 dziewczynki (ok 12 lat). jedna na
    > oiom.
    > jechal na prawym (lub srodkowym) pasie a na lewym staly samochody do
    > lewoskretu (przed i za pasami). pomiedzy nimi jest wysepka. dziewczynki
    > przechodzily prawdopodobnie zawolane przez kobiete po drugiej stronie.
    > trzezwy, predkosc 80/70 i 30m hamowania przed uderzeniem.

    80km/h, 30m hamowania i uderzenie wysyłające na oiom? Coś tu nie gra.

    > nie wiem dokladnie
    > gdzie to bylo i jak wyglada wysepka o ktorej mowil ale mniej wiecej tak to
    > wyglada.
    > zastanawialo mnie wlasnie czy to byla jego wina czy ich...

    Raczej jego. Niedostosowanie prędkości, brak szczególnej ostrożności,
    potrącenie pieszego na pasach... Niby jest zakaz wchodzenia na jezdnię
    tuż przed nadjeżdżającym pojazdem oraz zza przeszkody - ale to chyba nie
    pomoże.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski