-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.
pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
Date: Sun, 03 Jul 2011 14:35:42 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 21
Message-ID: <iupo98$nq5$2@mx1.internetia.pl>
References: <iumq5k$9u2$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <iumqdn$coj$1@news.onet.pl>
<iumrgs$aln$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<a...@m...astro.amu.edu.pl>
<iuntoe$sb1$1@mx1.internetia.pl>
<a...@m...astro.amu.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: 87-205-168-41.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1309697128 24389 87.205.168.41 (3 Jul 2011 12:45:28 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 3 Jul 2011 12:45:28 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <a...@m...astro.amu.edu.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
Thunderbird/3.1.11
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2381402
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-07-03 02:07, Wojtek Borczyk pisze:
> On Sat, 2 Jul 2011, Artur Maśląg wrote:
>
>> Wojtek - z tego co pisał Michał, to było 30 metrów *śladów hamowania*.
>> Jest dodatkowo ograniczenie do 70km/h i jeżeli zakładasz, że było
>> mokro to go dodatkowo obciąża.
>
> Ale ja go wcale nie usprawiedliwiam, próbuję jedynie udowodnić, że te 30
> m śladów hamowania przy podanej przez niego prędkości początkowej brzmi
> całkiem realnie.
Jak to przyjąłeś - na mokrej nawierzchni to tak.
> Natomiast abstrahując od wszelkich wyliczeń, najbardziej moim zdaniem
> obciąża go fakt, że dojeżdżając do przejścia dla pieszych i nie mając
> dostatecznej widoczności co dzieje się na tym przejściu nie zmniejszył
> prędkości do takiej, przy której mógłby bezpiecznie zatrzymać auto w
> razie pojawienia się "gapiowatego" pieszego.
To akurat oczywiste - niestety przy okazji doszły kwestie dodatkowo go
obciążające.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.07.11 14:49 Andrzej Lawa
- 03.07.11 14:55 Andrzej Lawa
- 03.07.11 14:02 J.F.
- 03.07.11 14:55 to
- 03.07.11 14:53 Artur Maśląg
- 03.07.11 14:53 Andrzej Lawa
- 03.07.11 14:57 to
- 03.07.11 15:24 szufla
- 03.07.11 15:27 szufla
- 03.07.11 15:28 Grzegorz
- 03.07.11 16:05 wit
- 03.07.11 16:10 Wojtek Borczyk
- 03.07.11 16:58 to
- 03.07.11 16:50 Wojtek Borczyk
- 03.07.11 16:45 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław