  • Data: 2019-02-05 12:41:50
    Temat: Re: czy powinien puścić pieszego czy nie?
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to jest pudlo a nie zadna wspolwina, w normalnym kraju robia w takich miejscach
    strefe 30

    nie wiem czy mamy normalny kraj, czy nie. Może mało jeżdżę po kraju, ale
    zastanówcie się czy w Waszych miastach, jest tak jak to opisywałem u
    mnie. przejścia dla pieszych mamy co skrzyżowanie, co kwartał, co 3-5
    numerów budynków - najdalej co 100m. więc jeśli jest korek, a jest od
    7-18stej, to co 100m każdy kierowca na drugim pasie, powinien zrobić
    stop, albo prawie stop na każdym przejściu dla pieszych, czyli na każdym
    skrzyżowaniu. to jest paraliż ruchu samochodowego, ze szkodą dla
    gospodarki i środowiska naturalnego. alternatywą jest nauczenie
    młodszego pokolenia sprawdzania czy kierowca ma szanse wyhamować. nic
    więcej. pieszego kosztuje to 1 sekundę.
    ToMasz