    Date: Mon, 25 May 2015 05:53:07 +0200
    From: Maciek <m...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: czym otwierac brame na posesje

    Użytkownik g...@g...com napisał:

    > Dokladnie tak wyglada obecna implementacja. Troszke mi sie juz przejadla ta
    hipsterskosc i dlatego planuje automacik.

    > bajcik

    Sprawdź Ogólne Warunki Ubezpieczenia (OWU) i treść samej umowy, czy nie
    ma tam jakiś zastrzeżeń co do sposobu zabezpieczania terenu. Potem się
    okaże że użycie nieatestowanych kłódek, zamków, pilotów, czy innych tego
    typu urządzeń wyłącza odpowiedzialność ubezpieczyciela. Jeżeli są
    zastrzeżenia, to zawężą Twoje pole manewru.