  • 1. Data: 2015-06-24 19:13:21
    Temat: darmowy program do śledzenia baterii w androidzie
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    Wiadomo, że android potrafi zżerać baterię.
    Nowy s3 mini znajomej z trudem wytrzymuje dobę, albo i mniej mimo, że
    transmisja danych jest nie używana, wifi tylko gdy trzeba - parę godzin,
    włączony tryb oszczędzania baterii, itp... W tych warunkach telefon
    powinien trzymać co najmniej 2x dłużej.
    Czy jest jakaś darmowa aplikacja w sklepie play, która sprzwdzi co zjada
    baterię, ile telefon jest w deep sleep itp?
    Wszystkie znane aplikacje zrobiły się płatne a znajoma nie chce podawać
    w sklepie play danych swojej karty...
    S.

  • 2. Data: 2015-06-24 22:54:32
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 24.06.2015 Skylla <s...@n...op.pl> napisał/a:

    > Czy jest jakaś darmowa aplikacja w sklepie play, która sprzwdzi co zjada
    > baterię, ile telefon jest w deep sleep itp?

    Wakelock detector (WLD).

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 3. Data: 2015-06-24 23:07:04
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2015-06-24 o 22:54, Dominik & Co pisze:

    > Wakelock detector (WLD).

    Widzę, że 6 lub 9 zł.

  • 4. Data: 2015-06-25 07:49:00
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Skylla
    naskrobał(a):

> [...]
    > baterię, ile telefon jest w deep sleep itp?
    > Wszystkie znane aplikacje zrobiły się płatne a znajoma nie chce podawać

    Battery Doctor.
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ij
    inshan.kbatterydoctor_en&hl=pl
    Mi pomogła i czas pracy baterii wydłużył się z jednej doby do ponad dwóch.
    Ona jeszcz proponuje zainstalowanie AV - zainstalowałem, CleanMaster -
    zainstalowałem, CMBrowser - nie zainstalowałem. I jeszcze kilka innych
    zabawek, ale tamtych to nawet nie testowałem uważając że to już byłaby
    przesada.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz wszedł do gabinetu i ujrzał Mullera leżącego na podłodze i nie

  • 5. Data: 2015-06-25 14:15:05
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    > Widzę, że 6 lub 9 zł.

    Ja widzę, że darmowy.
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.uz
    umapps.wakelockdetector&hl=pl
    Zakupy w aplikacji owszem są, ale nikt nie każe korzystać.

    Polecem także Amplify, do sprawdzenia bezpłatne, do ograniczania
    wakelocków lub/i alarmów wystaczy $2 dotacji.

    Aha, oba wymagają roota.

  • 6. Data: 2015-06-25 22:22:19
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    > Battery Doctor.
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ij
    inshan.kbatterydoctor_en&hl=pl
    > Mi pomogła i czas pracy baterii wydłużył się z jednej doby do ponad dwóch.

    Co w tej apce konfigurowałeś? Wg filmiku ona właściwie tylko wyłącza
    zbędne usługi, typu transmisja danych czy wifi, a to można zrobić samemu?

  • 7. Data: 2015-06-26 01:32:39
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-06-24 o 19:13, Skylla pisze:
> [...]
    > baterię, ile telefon jest w deep sleep itp?
    > Wszystkie znane aplikacje zrobiły się płatne a znajoma nie chce podawać

    Lama
    (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.k
    ebab.Llama&hl=pl) i
    trochę mózgu :) Generalnie automat, który po dobrej konfiguracji włącza
    i wyłącza w zależności od lokalizacji i czasu, róże usługi czy programy.
    Czas wydłużenia baterii, radykalnie się zmienia :)

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.

  • 8. Data: 2015-06-26 19:47:08
    Temat: Re: darmowy program do śledzenia baterii
    Od: eradicate predatory capitalism <e...@c...is.rotting.carcass.of.the.world>

    Skylla wrote:
    > Wiadomo, że androsmiec potrafi zżerać baterię.

    uu, narozniki nadzarte, czy srodek, a moze przepoczwarza sie
    w 'zgnilego obgryzionego jabcoka'??

    ... ... ...

    do tematu...

    w ustawieniach (telebadziewia) grupie system jest accu (akku
    akumulator lub podobnie...), po wywolaniu pojawia sie wykres
    (ladowania/) rozladowania (zrodla energii), z cala pewnoscia
    ekran pobiera najwiecej energii, nastepnie system i kolejno
    programy. Na bazie tych danych trzeba ingerowac w ustawienia
    lub *usunac* aplikacje, ktore sa zbedne (lub zablokowac ich
    dzialanie), ... ..., np: http://tinyurl.com/onqjrdq

    Wskazanym jest wylaczenie wibracji, pipsania oraz ustawienie
    automatycznej jaskrawosci ekranu (bez manualnej korektury +)

    Najbardziej "zarlocznym" wydaje sie byc "wazelina" (jevvska
    nawigacja, zagarnieta (n razy *przeplacona*) przez gUUrgola!

    lub...

    tym: http://tinyurl.com/ctmlb8u , http://tinyurl.com/m9dtnp7
    lub http://tinyurl.com/bpw9awe sprawdzic (... i "wywalic").

    nie uzywam tego rodzaju aplikacji, bo te tez "zra" energie.

    posiadane telebadziewy serii androsmiec, dzialaja 3y 4y dni,
    zainstalowanych ~111 aplikacji, wszystko wlaczone (wlan, bt,
    gnss, mob.dat), akumulator(y) originalny(-e) GamGunG'a.

    (nota: uzywam zamierzonego kamuflazu nazw i linkow)

    --
    ? ? ? ? ? ? ? ? http://tinyurl.com/qygr2j3 ? ? ? ? ? ? ? ?

  • 9. Data: 2015-06-28 16:35:49
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    > Ja widzę, że darmowy.
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.uz
    umapps.wakelockdetector&hl=pl
    > Zakupy w aplikacji owszem są, ale nikt nie każe korzystać.

    Jednak aby go pobrać trzeba chyba skonfigurować w pełni konto, czyli
    podać numer karty płatniczej.
    Znajoma nie chce podawać takich danych bo boi się przypadkowych zakupów.

  • 10. Data: 2015-06-29 09:22:05
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 24 Jun 2015 19:13:21 +0200, Skylla <s...@n...op.pl>
    wrote:

> [...]
    >baterię, ile telefon jest w deep sleep itp?
    >Wszystkie znane aplikacje zrobiły się płatne a znajoma nie chce podawać

    Better battery stats. Co prawda w markecie jest wersja płatna ale na
    forum xda sam autor wrzucił wersję darmową dla użytkowników tego
    forum, jest tam niżej w załącznikach. Program dobry do znalezienia
    programów które drenują baterię.
    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=117
    9809
    Opis jak korzystać z tego programu mamy tutaj:
    http://forum.android.com.pl/topic/37987-betterbatter
    ystats-kontrola-drenazu-baterii/