    From: kocyk <k...@Z...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: dłuższy wyjazd
    Date: Fri, 03 Jun 2011 18:11:55 +0200

    Szymon Machel wrote:
    > Witam
    >
    > Jak trzeba byłoby zapakować na motonga żarcie na dwa tygodnie, to co byście
    > wzięlil?
    > Nie zapominać o innych betach: namiot, karimata, ubrania etc. Też mają się
    > zmieścić.
    > Kupować się będzie w zasadzie pieczywo... i tyle.

    Przy jezdzie solo sie da, przy jezdze we dwoje bedzie ciezko. Podstawowe
    pytanie gdzie jedziesz, gdzie noclegi? Jesli w akademikach/zachodnich
    schroniskach, zachodnich polach namiotowych - to bedziesz mial dostep do
    kuchni, wiec warto brac gotowe dania do podgrzania, najlepiej w
    puszkach, bo najtrudniej zepsuc, ale ja bralem tez w plastikach. Do tego
    standard, gorace kubki, chinskie zupki, makaron, sosy w proszku. Troche
    okladu do chleba w puszkach, ale bez przesady, na 3-4 dni max, bo sie
    zepsuje, chyba ze jakies pasztety, dzemy itp. Na miejscu oprocz pieczywa
    bedziecie musieli kupowac maslo, i jakis oklad, ser, cokolwiek. Do
    przezycia cenowo. Wszelkie puszki i ciezkie zarcie sugeruje pakowac na
    dno sakw/kufrow bocznych, ciuchy i lekkie rzeczy do worka na siodlo i
    centrala. Mnie sie udawalo zabrac nawet golabki i pulpety w sloikach,
    czyli sie da. Objechalem baltyk w ten sposob, i codziennie dwa cieple
    posilki jadlem.
    K.