    From: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: dobry zasilacz 5V i ponad 2,5A
    Date: Sat, 30 Jan 2010 11:30:01 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Witam,
    > jesli to do domu tylko to polecam starszy zasilacz ATX ok 150-250W.
    > Po zwarciu PowerOn do masy bedzie dawal dosc stabilne 5V.
    > Obciazalnosci ma z zapasem a jesli da 5,2V czy 5,5V tez sprzetu
    > nie uszkodzi.
    > Ewentualnie jakis jeszcze starszy zasilacz AT, ich konstrukcja
    > w stosunku do obecnych jest praktycznie niezniszczalna a przy
    > tak malym obciazeniu moga spokojnie chodzic bez wentylatora.
    Niestety zasilacz jest do palmtopa wiec przydalo by sie zeby byl mobilny.
    Tak naprawde te 5V to jest ciutke wiecej wiec wolal bym zeby jednak dawal mniej
    niz wiecej.

    Mam wrazenie ze te zasilacze szybko padaja bo nie maja wentylacji. Co z tego ze
    tranzystor czy scalak ma radiator jak calosc sie grzeje w srodku...
    Chyba kupie jeden z tych co znalazlem i lekko powierce...

    --
    Lukasz Sczygiel