    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: dojscie do plików kamery ip
    Date: Thu, 3 Nov 2016 10:22:53 +0100
    <nvb2t0$h6n$1@node1.news.atman.pl> <nvcb2a$h9s$1@node2.news.atman.pl>
    <nvcjk2$3tm$1@usenet.news.interia.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <nvd2kt$80m$1@news.chmurka.net>
    <9...@p...pl.invalid>
    <nvdr6o$lr5$1@usenet.news.interia.pl>
    <7...@p...pl.invalid>

    > W zeszłym roku oddałem dwa takie do Muzeum Komputerów w Katowicach...

    > Nawet sobie nie zdajesz sprawy z tego, jak bardzo :)
    > Całkiem niedawno ktoś chciał je ode mnie odkupić - do pracy na linii
    > dzierżawionej.

    > Warty był swojej ceny.

    > To musiałeś jakoś późno nadziać się na Zyxela, skoro ominęła Cię epoka
    > 28800 i 33600 bps...

    Miałem kilka innych modemów w międzyczasie.
    Ale to były jeszcze czasy starych central, kiepskich łączy MM, i
    przewodów telefonicznych puszczanych gdzie się dało i jak się dało.

    Stąd jednak efektywna prędkość Zyxela była lepsza, niż innych,
    potencjalnie szybszych, ale albo nie radzących sobie z transmisją, abo
    zrywających. Zyx w czasie kiepskiego połączenia zmniejszał prędkość, a
    jak warunki się poprawiały, negocjował większą. Radził sobie na
    kiepskich łączach podobnie, jak LR Defender w trudnym terenie ;)

    Poza tym OIDP miałem na nim skrzynkę głosową i fax-server.

    A pierwszy mój modem był zapięty do Amigi - PC jeszcze wtedy nie miałem.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam