    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: "domowa" komórka a bateria
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Fri, 13 Sep 2013 08:07:49 +0200

    Dnia Thu, 12 Sep 2013 09:33:15 -0700 (PDT), y...@g...com
    > jak ktoś chce używać telefonu komórkowego jako telefon "domowy",
    > tzn. cały czas w domu sobie leży i rzadko go ktoś wynosi z domu -
    > to jaki schemat ładowania/rozładowywania baterii przyjąć? Jak
    > lepiej: czy jak cały czas podłączony do ładowarki, czy zwyczajnie

    Taki siemens podlaczony do ladowarki ladowal sie mniej wiecej co pol
    godziny.

    > ładowanie a potem powolne rozładowywanie? Jak wiadomo każda bateria
    > ma okreslona ilość cykli ładowania/rozładowywania a potem kaputt, i

    Nie jestem pewien czy takie plytkie rozladowanie jest tak samo
    szkodliwe jak pelne ... chyba nie.

    Tym niemniej warto by pomyslec. Moze da sie program ladujacy zmienic,
    moze zegar sterujacy, moze obnizyc napiecie w ladowarce.

    > stąd moje pytanie. Przydałoby się móc mieć podłączony non-stop do
    > ładowarki BEZ BATERII, tak jak z laptopem, ale się nie da, bo nie
    > da się, prawda?

    Pare probowalem i zaden nie potrafil - bateria obowiazkowa.

    Ale ... teoretycznie mozesz sie podlaczyc pod zaciski baterii z
    zasilaczem. Zasilacz musi byc porzadny.

    J.