eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydroga Polska - Czechy-Austria-Słowenia-Chorwacja - kilka pytań › Re: droga Polska - Czechy-Austria-Słowenia-Chorwacja - kilka pytań
    From: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: droga Polska - Czechy-Austria-Słowenia-Chorwacja - kilka pytań
    Date: Fri, 15 Jul 2011 10:32:18 +0200

    W dniu 2011-07-15 10:15, Mac pisze:

    > Tak wlasnie myslalem. Nie wiem, gdzie jest nowy most, ale mysle, ze
    > jadac do Chorwacji trzeba sie wbic na wezel tuz za Ptujem w
    > miejscowosci? Drazenci. Zjazd z autostrady w Austrii tuz przed granica w
    > miejscowosci Spielfeld?

    Zerknij na mapkę którą wkleiłem na początku, tam ten objazd jest
    zaznaczony. Nowy most to ten bardziej na południe niż stary (ładny,
    konstrukcja na wantach). Wjeżdżając do Ptuja na pierwszych światłach w
    lewo w Dornavską Cestę a potem na drugim rondzie w prawo w Puhova Ulica
    i prosto jak strzelił (przynajmniej na Youtube:) przez most a potem na
    węzeł Ptuj i w lewo do Chorwacji. Podobno ten kawałek jest bezpłatny ale
    właśnie dlatego tu zapytuję czy z PMS jechał w tym roku i może
    potwierdzić. Według stron ichniejszej GDDKiA rozbudowali węzeł Ptuj i na
    ich mapie obwodnica Ptuja jest jako A4 zaznaczona, ale nie płatna. W
    razie czego można za mostem uciec na rondzie w prawo w Ob. Dravi i potem
    na rondzie w lewo w Zagrebska Ceste i prosto jak droga prowadzi. Ten
    objazd wyprowadza na pewno poza węzeł Ptuj, na krzyżówkę 9 z Lancova Vas
    lub nawet dalej przez Trzec ale ponoć jest niepotrzebny. Planuję go użyć
    jeśli przed wjazdem na to ostatnie rondo przed węzłem Ptuj zauważę
    znaczek winiety:)

    Zjazd z autostrady wcześniej niż Spielfeld, zjedź na Mureck zjazdem 226.
    Spielfeld to chyba zjazd 228 a tam czeka rondo z ichniejszymi miśkami i
    brakiem opłaty za winietę (wyguglaj sobie, kilka razy się przewijało na
    forach).

    --
    MZ