  • 41. Data: 2009-04-11 15:54:42
    Temat: Re: droga krzyzowa
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Easy" <e...@o...nospam.org> napisał w wiadomości
    news:grqe2j$aeo$1@news.dialog.net.pl...
    > nie wiem czy Kerif idealnie odczytał przesłanie Altiego... ale Kef ma
    > racje ;)

    To może niech Alti sam odpowie. Dla mnie to jest tak jak za moich młodych
    lat w szkole. Jakiś zboczeniec Fredro napisał w oparach narkotycznych jakiś
    frywolny utworek, a nas w szkole przez następne 100 lat jebano: CO AUTOR
    MIAŁ NA MYŚLI???? Podobnie zresztą z Litwinem Mickiewiczem i innymi:-)

    --
    Grzybol

  • 42. Data: 2009-04-11 15:55:14
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    Kefir wrote:
    > [...] Samochod ktory wjedzie w pielgrzymke nie wywola fali nienawisci

    chyba, że kierowcą niefortunnego pojazdu będzie murzyn, żyd czy arab -
    wtedy dostanie się całej mniejszości ;P

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 43. Data: 2009-04-11 15:56:20
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-11 17:41:16 +0200, RadoslawF <r...@g...pl> said:

    > A inni zakładają że kierowca motocykla był świętym aniołem jadącym
    > zgodnie z przepisami z kompletem potrzebnych dokumentów a wredna
    > procesja bez świateł i kierunkowskazów wymusiła na nim pierwszeństwo.

    A to nie wiem którzy. Ale może znajdź sobie stosowny cytat i tam odpisuj?

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 44. Data: 2009-04-11 16:02:18
    Od: Magic <m...@w...pl>

    nalesnik pisze:
> [...]
    rzyzowa,wiadomosc.html

    > Skąd założenie, że to wypadek? Może gość miał misję do wypełnienia.

    W sensie że dopust boży a motocykliści to jedna z plag ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 45. Data: 2009-04-11 16:12:51
    Od: Arni <a...@N...SPAM>

    de Fresz pisze:

    > Dla inteligencji rozmówców.

    obraziłem Towja inteligencje? czego nie zrozumiałes?

    > Ty czytasz do czego linki podajesz?

    czytam wiecej niz z jednego linka.

    > Przecież ten bełkot się wogóle kupy nie trzyma.

    masz problem zeby to zrozumiec? ja nie, tu na spokojnie wielu pisze w
    gorszym stylu i daja sie zrozumiec. A moze trzeba miec mature albo
    wyzsze wykszatałcenie zeby skomentowac artykuł ?

    cytat pierwszy:
    Po pierwsze motocyklista z kolegą uderzyli w sam przód uczestników Drogi
    Krzyżowej. Nawet nie wiecie jak się czułam nie wiedząc, czy wszyscy z
    mojej rodziny i bliskich żyją. Motocyklista minął krzyż i ministrantów
    (których normalnie zdmuchnęło) i uderzył w wiernych. Jechał z bardzo
    dużą prędkością i w ogóle nie hamował!!!!!! Światła miał włączone i było
    słychac tylko ryk silnika. Zastanawiam się jak można komentować tą
    sytuację takimi tekstami jak: sami jesteście sobie winni. Jak byście sie
    czuli jak ktoś taki jak ten niepoważny motocyklista zabił motorem kogoś
    bardzo bliskiego dla Was. Jak tak można????

    Droga Krzyżowa była OŚWIETLONA latarniami, ludzie w rękach trzymali
    latarki.

    cytat drugi:

    11.04.2009 15:22
    ~Gość

    Tak się składa głąbie że znam przyczyny tego wypadku: po pierwsze ten
    koleś na motorze był tak pijany że jak policja (której twoim zdaniem nie
    było a była) chciała pokierować go objazdem to on myślał że chcą go
    zatrzymać i jeszcze bardziej przyśpieszył, chciał przejechać tego
    policjanta i wjechał na tłum idących ludzi ulicą. I jeszcze jedno,
    większość uczestników idących brzegiem procesji miała latarki.

    cytat trzeci:

    SŁUCHAJCIE! były dwa radiowozy policji, straż, latarki, ministranci w
    iałych komrzach, pochodnie i objazd!!! wszysrko czego trzeba,żeby było
    bezpiecznie!!! ale to motocyklista był pijany i wjechał w tłum ludzi!!!
    przecież miał oczy!!! nawet nie hamował i oczywiście nic mu nie jest!!!
    i wiem kim on jest. już raz spowodował tragiczny wypadek! siedział w
    więzieniu!!!

    Myślącemu wystarczy.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 46. Data: 2009-04-11 16:18:54
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Arni" <a...@N...SPAM> napisał w wiadomości
> [...]
    > przecież miał oczy!!! nawet nie hamował i oczywiście nic mu nie jest!!! i
    > wiem kim on jest. już raz spowodował tragiczny wypadek! siedział w

    no a ten cytat?

    "jechal bez swiatel bo uciekal przed policja a zeby nie bylo go slychac
    kolo kosciola wrzucil na luz i za chywile wbil sie w tlum a jak ten starszy
    czlowiek mogl przed nim uciec?? "
    czyli co? kazdy widział co innego?

    w sumie co to za róznica czy to kierowca motocykla czy tramwaju?
    i tak MOTOCYKLISTĄ nie jest ( przy założeniu ze jechał pijany i miał jeszcze
    inne grzeszki zwiazane z motocyklami na sumieniu)
    wiec to nie nasz problem... a ze to kolejny kamyczek do naszego ogródka...
    ze pismaki beda mieli kolejny powod do pisania o motocyklach i "czysta na
    kole" do nastepnego razu...

    Zeby było sprawiedliwie

    http://wiadomosci.onet.pl/2682,1951125,tragedia_na_t
    argowisku_w_stolicy,wydarzenie_lokalne.html
    ale to NTG...

    Easy

  • 47. Data: 2009-04-11 16:23:28
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-04-11 17:56, Użytkownik de Fresz napisał:

    > A to nie wiem którzy. Ale może znajdź sobie stosowny cytat i tam odpisuj?

    Znalazłem.
    I odpisałem.
    Ale broń go dalej. Na pewno jest niewinny. :-)

    Pozdrawiam

  • 48. Data: 2009-04-11 16:25:41
    Od: Arni <a...@N...SPAM>

    Easy pisze:

    > Użytkownik "Darek Mroz" <D...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ja sie nie znam.. ale to chyba o jakims cudzie trza mówic.. przy 160-170
    > wycedzili na moto, i tylko odwiezieni do szpitala????
    > a moto tylko troche przeszlifowane....

    tej wzmianki o 160 to ja nigdzie nie widziałem, moze to plotka?
    najzajebistsze w tej tragedii jest to, ze jedzie nagonka na ksiezy,
    uczestnikow procesji. Komus sie chyba za przeproszeniem pojebało.
    Uroczystosci tego typu odbywaja sie zgodnie z prawem (wolnosc wyznania,
    demonstracji i jeszcze pare innych wolnosci) i są zgłaszane,
    zabezpieczane itp. Jak wiele innych imprez. I jeden debil pozabijał i
    poranił ludzi to wszyscy krzyczą ze procesji nalezy zabronic.
    W takim razie nalezy zabronic rowniez parad motocyklowych, wyscigów
    kolarskich, biegow maratonskich itd.

    zadziwiająco zapomina sie o wszelkich prawach obywatelskich jesli trzeba
    dojebac Kosciołowi. Zapomina sie ze to działa w dwie strony.

    Jak dla mnie EOT

  • 49. Data: 2009-04-11 16:27:29
    Od: Arni <a...@N...SPAM>

    Easy pisze:

    > ciekawostka.. jeszcze nie zdazyli posprzatac, jeszcze niebosczyk nie
    > ostygł a juz sie znicz pali...

    bo takie dziwne ze wczasie procesji ktos miał ze soba znicz?
    Zreszta to moze byc miejsce gdzie krzyz stoi od dawna a gdybys nie
    wiedziała to w takich miejscach czesto sie pala znicze. Trzeba by autora
    zdjecia zapytac.

    > oj lubimy w tym kraju szopki lubimy....

    a ty nigdy nie zapaliłas znicza na miejscu czyjejs tragedii?

  • 50. Data: 2009-04-11 16:28:31
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-11 18:23:28 +0200, RadoslawF <r...@g...pl> said:

    > Znalazłem.
    > I odpisałem.

    Czytać się jakoś nauczyłeś, ale już zrozumieć co czytasz było za
    trudno? (Nie odpowiadaj, to pytanie retoryczne)

    > Ale broń go dalej. Na pewno jest niewinny. :-)

    Idź na forum Onetu, tam znajdziesz wielu kolegów, ktorzy też już
    dokładnie wiedzą co zaszło, z detalami.