  • Data: 2018-10-01 21:28:15
    Temat: Re: droga rowerowa a pierwszeństwo
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-01 o 20:36, sirapacz pisze:
    > https://goo.gl/maps/Hk2DDe3eVGM2
    >
    > sprawdziłem na googlach jakie jest oznakowanie - linia zatrzymania jest
    > w takim miejscu, że nie da się nie stać na ścieżce...

    Gratuluję pięknego rysunku w ASCII :-D Photoshop się nie umywa do tego
    wyczynu :-D

    Jak dla mnie do błąd drogowców. Pewnie nie obligują ich przepisy by
    rozsądnie prowadzić ścieżki. Potem dochodzi do takich durnych sytuacji.
    Zauważyłem w mojej miejscowości (jako pedalarz w miarę regularny - bo
    jako kierowca mniej dostrzegam takie wynalazki), że przejazdy rowerowe
    robi się coraz częściej po drugiej stronie przejść dla pieszych. Wtedy
    problem znika. Albo jest tak, że ścieżka z chodnikiem są zamienione
    miejscami względem tego, co na mapce, albo robi się ich chwilową zamianę
    tuż przed i za przejazdem.

    Powiem Ci, że i to można schrzanić. W jednym z takich miejsc zamiana
    jest wykonana niemalże pod kątem prostym. :-D Pewnie zaleca się jazdę na
    jednym kole by się zmieścić :-D

    Analogiczną sytuację doświadczyłem parkując przy wyjeździe z MC Drive'a
    na miejscu dla oczekujących na wydanie zamówienia.

    ======================

    jezdnia

    =========|X |========
    chodnik |X |chodnik
    =========\ |=========
    |M |
    |C |
    |D |
    |R |
    |I |
    |W |
    |E |

    XX - to moje auto

    No i babka idąca chodnikiem ofukała mnie (lato, otwarte okna). Tuż obok
    mnie wisiała duża tablica z ogromnym napisem napisem. Może z metr od
    okna kierowcy. Powiedziałem tej babce, że mam bardzo słaby wzrok i nie
    potrafię przeczytać, co jest napisane :-D Babka usłużnie przeczytała mi
    napis "miejsce dla oczekujących na wydanie zamówienia" :-D :-D
    Dopiero po chwili zdała sobie sprawę, że jaja sobie z niej robię i
    pojęła aluzję. :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek