    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: droga rowerowa a pierwszeństwo
    Date: Mon, 1 Oct 2018 22:22:53 +0200

    W dniu 2018-10-01 o 21:34, Shrek pisze:

    > I gdzie tu plus? Będzie stał na przejściu dla pieszych i dodatkowe
    > kolizje DDR-piesi. DDR powinny być w takich przypadkach jako pas jezdni
    > ogólnej. Problem robi się przy parkowaniu prostopadłym lub ukośnym, ale
    > ty akurat tego nie ma.

    https://goo.gl/maps/pme3Gs5QKLC2

    Czy prowadzenie ścieżki rowerowej po drugiej stronie przejścia niż
    zazwyczaj nie jest Twoim zdaniem dobrym rozwiązaniem?

    Samochód stojący przed rondem nie będzie zastawiał przejazdu
    rowerzystom. Jak dla mnie to oczywista korzyść.

    A co do kolizji DDR/piesi - czy lepszym rozwiązaniem jest w/g Ciebie to
    gdy rowerzyści muszą zjeżdżać z DDR na zatłoczone przejście w celu
    ominięcia skręcającego auta, które zablokowało DDR - bo inaczej nie mogło?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek